Ольга Гайдай » Донька польського купця, дружина українського цукрозаводчика
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Донька польського купця, дружина українського цукрозаводчика
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
12.05.2020 |
|
Твір змінено: |
12.05.2020 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(529.6 КБ)
|
|
Опис: |
Історичний архів. Наукові студії: Збірник наукових праць. – Миколаїв: Видавництво ЧДУ ім. Петра Могили, 2020. – Вип. 21.
На початку ХХІ ст. у всіх сферах суспільного та культурного життя України починає відроджуватися інтерес до ролі та діяльності купецтва як стану. За радянських часів купецтво згадувалось в основному з негативним відтінком. І лише з набуттям Україною незалежності з’явилася можливість розпочати новий етап у дослідженні загальноросійського та регіонального купецтва. Благодійній діяльності родини цукрозаводчиків Харитоненків присвячено багато праць, але майже не звертається увага на представниць жіночої лінії цієї династії, зокрема, на їхню сумлінну повсякденну працю щодо становлення й розвитку в Україні благодійництва й жіночої освіти. Жінки династії Харитоненків відгукувалися на зацікавлення значної частини суспільства проблемами благодійництва, жіночої освіти. Вони здійснили на Сумщині конкретні кроки щодо втілення в життя бажання надати жінкам освіту. Звичайно, благодійницька, культурницька та просвітницька діяльність жінок родини Харитоненків не носила суто українського спрямування. Вона здійснювалася в русі загальноросійської культури. Однак, не можна заперечувати того, що їм вдалось продемонструвати зразки успішної організації навчально-виховного процесу. Своєю наполегливою працею вони сприяли підготовці громадської свідомості до сприйняття необхідності діяльності відкритих всестанових жіночих навчальних закладів. Науковий інтерес мають також проблеми пов’язані з підприємництвом, спадкоємності родинного підприємництва, проблеми пов-сякденного життя та сімейно-родинних відносин. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|