Лілія Фоміна » Лірика М. Вінграновського і проблеми авторського «Я»
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Лірика М. Вінграновського і проблеми авторського «Я»
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.08.2025 |
|
Твір змінено: |
24.08.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – з’ясувати основні складові авторського «Я» в
ліриці М. Вінграновського та висвітлити засоби його конституювання.
Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань:
10
– здійснити спробу систематизації та ідентифікації на теоретичному
рівні існуючих понять: «автор», «образ автора», «авторська свідомість»,
«авторська позиція», «авторське «Я», «ліричний суб’єкт»;
– виокремити суб’єктні форми вираження авторського «Я» в межах
художньої системи М. Вінграновського;
– виявити й охарактеризувати модуси репрезентації ліричного суб’єкта
в ліриці поета;
– розкрити ступінь відповідності між автором як реальною особою та
автором як текстуальною стратегією в поезії митця;
– дослідити специфіку художньої трансформації фольклорно-
міфологічного дискурсу як індивідуальної форми самототожності
М. Вінграновського;
– означити взаємозв’язок ментальних структур поета та суб’єктних
форм вираження його авторської свідомості;
– проаналізувати крізь призму авторського «Я» міфопоетичну
семантику образів природи в ліриці митця. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………………..…….......3
РОЗДІЛ 1 ПРОБЛЕМА АВТОРА В ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОМУ
ДИСКУРСІ…………………………………………………………………….....13
1.1 Авторська присутність у ліричному тексті………………………….......13
1.2 Аспекти авторського «Я» в ліриці М. Вінграновського……………......32
Висновки до першого розділу……………………………………………........41
РОЗДІЛ 2 СУБ’ЄКТНА СФЕРА ЛІРИКИ М. ВІНГРАНОВСЬКОГО.......43
2.1 Форми вираження авторської свідомості………………………………..43
2.2 Репрезентація ліричного суб’єкта як носія авторської інтенції………..55
2.3 Художня мова як засіб конституювання авторського «Я»…………......84
Висновки до другого розділу…………………………………………….........97
РОЗДІЛ 3 ДІАЛЕКТИКА ТРАДИЦІЙНОГО ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО
В АВТОРСЬКІЙ КАРТИНІ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ
М. ВІНГРАНОВСЬКОГО...................................................................................99
3.1 Трансформація фольклорно-міфологічних джерел як шлях вияву
самототожності митця …………………………………………………….....99
3.2 Естетична функція етноміфологем у концептосфері поета………......126
3.3 Міфопоетична семантика образів природи крізь призму
авторського Я»…………………………………………………………….....162
Висновки до третього розділу……………………………………………...186
ВИСНОВКИ……………………………………………………………….........188
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….........194
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|