Василь Федик » Вплив геометричних параметрів на навантажувальну здатність опорно–поворотного пристрою автокранів
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Вплив геометричних параметрів на навантажувальну здатність опорно–поворотного пристрою автокранів
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
23.05.2020 |
|
Твір змінено: |
23.05.2020 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(5 МБ)
|
|
Опис: |
Мета і завдання досліджень. Метою дисертаційних досліджень є
покращення ефективності роботи опорно-поворотного пристрою автокранів
застосуванням модифікованих роликів. Для досягнення цієї мети в дисертації
поставлено такі основні наукові завдання:
- провести порівняльний аналіз результатів досліджень тертя,
навантажувальної здатності та напружено-деформованого стану опорно-
поворотних пристроїв кранів і установити напрямки з їх покращення;
- виконати кінематичний аналіз опорно-поворотних пристроїв автокранів і
отримати аналітичні вирази для визначення взаємозв’язку між формою
роликів і величиною швидкостей ковзання;
- розробити ефективну форму роликів для зменшення геометричного їх
ковзання відносно поверхонь бігових доріжок зубчастого вінця та півобойм;
- запропонувати математичні моделі для визначення навантажувальної
здатності роликів опорно-поворотних пристроїв автокранів від дії осьового
зусилля та перевертального моменту; 7
- розробити методику та виконати комп’ютерний аналіз закономірностей
зміни контактних напружень в робочій зоні опорно-поворотних пристроїв
автокранів з традиційними і модифікованими роликами;
- розробити алгоритм і провести експериментальні дослідження з
підтвердження ефективності застосування модифікованих роликів в опорно-
поворотних пристроях автокранів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОБОТИ………………………………5
Розділ 1. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ
ДОСЛІДЖЕННЯ НАВАНТАЖУВАЛЬНОЇ ЗДАТНОСТІ
ОПОРНО-ПОВОРОТНИХ ПРИСТРОЇВ КРАНІВ……………..11
1.1. Загальні положення та зауваження………………………………… 11
1.2. Основні чинники, що впливають на навантажувальну здатність і
довговічність опорно-поворотних пристроїв автокранів……………………..13
1.3. Конструктивні особливості кулькових опорно-поворотних
пристроїв…………………………………………………………………………15
1.4. Порівняльний аналіз і узагальнення методів визначення
конструктивних чинників опорно-поворотних пристроїв……………………29
1.5. Результати досліджень напружень опорно-поворотних пристроїв…33
1.6. Висновки та формулювання основних задач досліджень……………38
Розділ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КІНЕМАТИЧНИХ
ЗАЛЕЖНОСТЕЙ В ОПОРНО-ПОВОРОТНИХ ПРИСТРОЯХ З
РОЛИКОВИМИ ТІЛАМИ КОЧЕННЯ………………………………….. 41
2.1. Загальні положення щодо застосовуваних роликових опорно-поворотних
пристроїв в автомобільних кранах……………………………………………...41
2.2. Завдання за темою дисертації, що розв’язуються у другому розділі.......44
2.3. Кінематичні залежності опорно-поворотного пристрою автокранів........45
2.4. Кількісний аналіз кінематичних параметрів опорно-поворотних
пристроїв............................................................................................................... 47
2.5. Кінематика опорно-поворотних пристроїв з урахуванням торцьового
доторкання роликів...............................................................................................49
2.6. Розроблення нової конструкції опорно-поворотних пристроїв з
модифікованими тілами кочення.........................................................................52
2.7. Висновки до розділу 2………………………………………………….......55
Розділ 3. СИЛОВА ВЗАЄМОДІЯ ТА НАВАНТАЖУВАЛЬНА
ЗДАТНІСТЬ ОПОРНО-ПОВОРОТНИХ ПРИСТРОЇВ АВТОКРАНІВ 3
3.1. Загальні положення і зауваження................................................................57
3.2. Обґрунтування розрахункових схем і створення аналітичних залежностей
силової взаємодії…...............................................................................................59
3.3. Навантажувальна здатність за контактним напруженням елементів
опорно-поворотних пристроїв автокранів ....................................................... 61
3.3.1. Визначення напружень між роликами та поверхнею бігової доріжки.61
3.3.2. Комп’ютерний аналіз напружено-деформованого стану в робочій зоні
опорно-поворотного пристрою з традиційними роликами...............................66
3.4. Виконання досліджень напружено-деформованого стану в робочій зоні
модифікованих роликів опорно-поворотних пристроїв автокранів.................69
3.5. Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану елементів
моделі опорно-поворотного пристрою автокранів з врахуванням геометрії і
податливості кілець.............................................................................................. 76
3.6. Аналіз напружено-деформованого стану елементів опорно-поворотного
пристрою автокранів…………………………………………………………….81
3.7.Висновки до розділу 3 ....................................................................................91
Розділ 4. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ НАВАНТАЖУ-
ВАЛЬНОЇ ЗДАТНОСТІ РОЛИКОВОГО ОПОРНО-ПОВОРОТНОГО
ПРИСТРОЮ АВТОКРАНІВ............................................................................93
4.1. Задачі та алгоритм дослідів ………………………………………………93
4.2. Обладнання, матеріали та методика експериментальних досліджень….95
4.3. Розробка нового обладнання для рівномірного затягування гайок
з’єднувальних болтів опорно-поворотного пристрою………………………..98
4.4. Методика визначення моменту опору опорно-поворотного пристрою на
початку руху……………………………………………………………………101
4.5. Методика підготовки моделі опорно-поворотного пристрою автокранів
до проведення планових дослідів……………………………………………..103
4.6. Визначення моменту опору опорно-поворотного пристрою з
традиційними роликами………………………………………………………..105 4
4.7. Визначення моменту опору опорно-поворотного пристрою з
модифікованими роликами…………………………………………………. ...106
4.8. Порівняння отриманих результатів та підтвердження ефективності
застосування модифікованих роликів ……………………………………….107
4.9. Висновки до розділу 4……………………………………………………..108
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ……………………………..110
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………….112
ДОДАТКИ…………………………………………………………………........126
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|