Надія Федчишин » Розвиток ідей гербартіанської педагогіки в теорії і практиці німецькомовних країн (друга половина XIX – XX ст.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Розвиток ідей гербартіанської педагогіки в теорії і практиці німецькомовних країн (друга половина XIX – XX ст.)
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
13.12.2016 |
|
Твір змінено: |
13.12.2016 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(9.2 МБ)
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
ВСТУП..............................................................................................................
РОЗДІЛ 1. ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ГЕРБАРТІАНСЬКОЇ
ПЕДАГОГІКИ…......................................................................................................
1.1. Історіографія проблеми: оцінка гербартіанства в історії педагогіки ..........
1.2. Інституційне утвердження педагогіки: історико-педагогічний
аналіз………………………………………………………………………………..
1.3. Розвиток та постання гербартіанської педагогіки…………...........................
Висновки до першого розділу .................................................................................
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУТНОСТІІ ГЕРБАРТІАНСТВА (
ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ ст. – ПОЧАТОК ХХ ст.)……………………………..
2.1. Наукова школа гербартіанства..........................................................................
2.2. Шляхи інтеграції гербартіанської педагогіки в освітній простір Австро-
Угорщини та Швейцарії.............................................................................
2.3. Авторські дидактичні системи Г-А. Лінднера та О. Вільманна:
закономірності розвитку.........................................................................................
Висновки до другого розділу...................................................................................
РОЗДІЛ 3. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ГЕРБАРТІАНСЬКОЇ
ПЕДАГОГІКИ В НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇНАХ .............................................
3.1. Характеристика періодизації розвитку гербартіанської педагогіки ……
3.2. Гуманістична спрямованість гербартіанства...................................................
3.3. Структурні і змістові особливості гербартіанської педагогіки......................
Висновки до третього розділу .................................................................................
РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ
ГЕРБАРТІАНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ…………………………………………….
4.1. Теорія і практика гербартіанської педагогіки в процесі реформування
соціальної педагогіки...............................................................................................
4.2. Проблема підготовки вчителя у сприйнятті гербартіанців…………….…...
4.3. Психологічні основи гербартіанської педагогіки............................................
Висновки до четвертого розділу..............................................................................
Розділ 5. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГЕРБАРТІАНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ В
НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇНАХ ХХ ст...............................................................
5.1. Оцінка теоретичної спадщини послідовників Й.-Ф. Гербарта в сучасній
історії педагогіки......................................................................................................
5.2. Експертна оцінка значущості розвитку гербартіанської педагогіки за
сучасних умов...........................................................................................................
Висновки до п’ятого розділу 5.................................................................................
ВИСНОВКИ...............................................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..................................................................
ДОДАТКИ..................................................................................................................
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|