Алла Фабрика » Можливі наслідки реалізації нового підходу до вивчення циклу гуманітарних та соціально-економічних дисциплін у вишах
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Можливі наслідки реалізації нового підходу до вивчення циклу гуманітарних та соціально-економічних дисциплін у вишах

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 20.06.2024
Твір змінено: 20.06.2024
Завантажити: pdf див. (166.6 КБ)
Опис: Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2016. – Вип. 105 (2).


Законом «Про освіту», прийнятим в Україні у липні 2014 року, передбачено суттєві зміни у вивченні циклу гуманітарних та соціально-економічних дисциплін у вишах. Новий підхід радикально відрізняється не тільки принципом організації вивчення, а й ставленням до питань фундаментального світоглядного характеру, культурогенезу та соціалізації. У зв’язку з цим, метою статті стало дослідження деяких аспектів проблеми і розгляд її можливих гуманітарних та соціокультурних наслідків.

Як результат, було встановлено, що реалізація передбачених змін не здатна задовольнити ані кваліфікаційні, ані освітні потреби особистості. Поза увагою залишено потреби суспільства як цілісності та держави. Така ситуація потребує вироблення іншого підходу для розв’язання проблеми, в якому своє відображення мають знайти, у тому числі, й особливості національної системи освіти.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.