Олена Джеджора » «Curriculum Futuri»: ліберальна освіта як агент реформ, сто років досвіду
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

«Curriculum Futuri»: ліберальна освіта як агент реформ, сто років досвіду

Стаття
Написано: 2019 року
Розділ: Історична
Твір додано: 18.03.2023
Твір змінено: 18.03.2023
Завантажити: pdf див. (205.3 КБ)
Опис: Наукові записки УКУ. – Львів, 2019. – Число XIII. – Серія: «Історія». – Вип. 3. – 312 c.


Стаття розглядає історію впровадження і розвитку корпусу світоглядних
курсів (Core Curriculum) у програмі Колумбійського університету Нью-Йорка
протягом минулого століття. Ця динамічна, сповнена інтелектуальних ви-
кликів історія служить приводом для розгляду ширшої теми: зміни концепції
вищої освіти у відповідь на соціальні кризи та потрясіння – такі як Пер-
ша та Друга світові війни, студентський протестний рух 1968 р. та інші.
Особливий наголос покладено на дискусії про доцільність запровадження
формаційної компоненти в добу швидкої зміни спеціалізацій та виникнення
нових професій, а також про роль університету як місця формування ціліс-
ної людини, готової до інтелектуальних та етичних викликів сучасності.
Окремо аналізуються приклади впровадження гуманітарного освітнього ядра
в університетах України в період незалежності.
Ключові слова: інтелектуальна історія, історія освіти, вища освіта, «віль-
ні мистецтва», «світоглядне ядро», новітня історія США, реформа вищої
освіти.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.