Мар'яна Дроботенко » Учитель як освітній філософ
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Учитель як освітній філософ
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
28.01.2021 |
|
Твір змінено: |
28.01.2021 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.3 МБ)
|
|
Опис: |
Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2017. – Вип. 122 (7).
У зв’язку з освітніми реформами та змінами навчальних планів актуалізується роль учителів як освітніх філософів. У статті розглядаються концепції учителя як дослідника та рефлексивного учителя. Філософська рефлексія щодо означеної проблеми пов’язана з численними дискусіями: кого можна назвати вчителем-дослідником, або рефлексивним учителем, якими є його принципові характеристики, якими є характер та властивості їхніх досліджень, які умови передбачені або необхідні для здійснення досліджень учителями загальноосвітніх шкіл. Учитель як виробник знань, його дослідження та діяльність є своєрідним діалогом у визначених освітніх контекстах. Учителі як окремі суб’єкти мають прерогативу експерименту через категорію гіпотез, які є частиною їх навчальної практики, на основі якої вони можуть (і повинні) створювати власні освітні теорії. Спосіб буття учителя-освітнього філософа з акцентом на вирішення проблем практики контекстуальний, пов’язаний з відображенням власної професійної практики. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|