Мар'яна Дроботенко » «Перфоменс-філософія» («Performance philosophy») як дидактичний проект перформативної філософії: німецький досвід
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
«Перфоменс-філософія» («Performance philosophy») як дидактичний проект перформативної філософії: німецький досвід
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.01.2021 |
|
Твір змінено: |
24.01.2021 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(435.6 КБ)
|
|
Опис: |
Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2017. – Вип. 126 (11).
Розглядається «Перфоменс-філософія» як однин з проектів дидактичної адаптації перформативної філософії, новітньої міждисциплінарної галузі філософії. Термін «перформативна філософія» (performative philosophу) визначений як робоча концепція для пошуку критеріїв та розробки сучасних виразів і форм здійснення філософування та викладання філософії. Через розкриття світоглядного та дидактичного потенціалу філософських спектаклів здійснюється обґрунтування перформативної філософії як окремого напрямку філософських досліджень та однієї з дидактичних адаптацій академічної філософії. Філософські спектаклі відкривають нові перспективи для розширення філософських практик всередині і за межами освітніх інституцій. Як приклад описується досвід організації та проведення семінарських занять та організації театру Йоргом Холкенбрінком (Jörg Holkenbrink). |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|