Мар'яна Дроботенко » Освітня самореалізація філософії: освітня геронтологія
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Освітня самореалізація філософії: освітня геронтологія
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.01.2021 |
|
Твір змінено: |
24.01.2021 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(556.7 КБ)
|
|
Опис: |
Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2018. – Вип. 136 (9).
Протягом останніх двох десятиліть спостерігається постійне зростання інтересу до ролі освіти та навчання в більш пізньому житті. Термін «освітня геронтологія» стосується інтеграції інститутів та процесів освіти, пов’язаних із пізнанням старіння людини та потребами людей похилого віку. Він відображає процес, в якому літні люди, індивідуально та спільно з іншими, безпосередньо співпрацюють, а потім цілеспрямовано обмірковують, підтверджують, трансформують, надають особистого значення і прагнуть інтегрувати власні способи пізнання. З іншого боку, геронтологія стосується управління стратегіями викладання і навчання, де цільова аудиторія є літніми людьми. Ранні філософії освітньої геронтології були в основному засновані на тих аргументах, які були висунуті з метою виправдання доступу дорослих до освіти у цілому: концепцій рівності та соціальної справедливості. Пізніше були сформульовані інші підходи до осмислення освітньої геронтології: критична освітня геронтологія, ліберальний гуманістичний підхід до освітньої геронтології, глобальна геронтологічна освіта, освіта літніх людей як частина освіти дорослих. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|