Мар'яна Дроботенко » Дидактичні адаптації освітньої геронтології
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Дидактичні адаптації освітньої геронтології
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.01.2021 |
|
Твір змінено: |
24.01.2021 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(531.2 КБ)
|
|
Опис: |
Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2018. – Вип. 137 (10).
Розгляд теоретичного підґрунтя філософії для людей літнього віку не можливий без звернення до аналізу їх дидактичних адаптацій та практичних моделей їх реалізації. У статті розглядаються сучасні моделі організації «Університетів для людей похилого віку» та основні принципи їх діяльності. Окрім інституалізованих освітніх практик реалізації освіти для літніх людей здійснюється і через індивідуальні проекти та ініціативи. Практика реалізації цієї освітньої стратегії має значну історію, яка нині потребує переосмислення та оновлення відповідно до нових соціокультурних контекстів. Важливим є те, що здійснення освіти для людей літнього віку є відображенням та утілення принципів міжпоколінної справедливості та міжпоколінного навчання. Реалізація освітньо-виховних та організаційних принципів критичної освітньої геронтології покликана сприяти підвищенню самосвідомості літніх людей щодо власної ролі в суспільстві і, отже, розблокуванню критичної уяви людей похилого віку. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|