Мар'яна Дроботенко » Дидактична адаптація філософського знання
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Дидактична адаптація філософського знання
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.01.2021 |
|
Твір змінено: |
24.01.2021 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(522.7 КБ)
|
|
Опис: |
Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2018. – Вип. 138 (11). Ч. 2. Філософські науки.
Викладання філософії у навчальних закладах виявляється проблематичним, адже відчутною є невідповідність філософії як навчальної дисципліни та рефлексивним усвідомленням її специфіки. Філософія як теоретичний світогляд, або філософія як сфера наукової професійної діяльності значно відрізняється від філософії як об’єкта вивчення. Філософія як предмет вивчення конституюється не тільки формальними результатами таких галузей, як онтологія, гносеологія, антропологія, етика та ін., а також а також тим, як вона створюється і відтворюється в соціально-культурній взаємодії. Демократизуючи доступ до знання, суспільство пізнього модерну демократизує і знання як таке, що у свою чергу сприяє продукуванню дидактичних адаптацій наукового і паранаукового знання у вигляді методичних посібників, порад, рецептів. У суспільстві знань інновація навчального процесу передбачає розвиток численних навчальних (дидактичних/педагогічних) моделей, а дидактична методологія виявляється вплетеною у сферу філософських дисциплін. Висловлюючись інакше: дидактика філософії відображає методологічні розбіжності та дидактичні адаптації філософського знання. На своєму рефлексивну рівні вона сприяє проясненню смислів та припущень щодо освітньої парадигми. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|