Петро Довбня » Становлення і розвиток Київської науково-математичної школи: педагогічний аспект (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Становлення і розвиток Київської науково-математичної школи: педагогічний аспект (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)

Дисертація
Написано: 2010 року
Розділ: Історична
Твір додано: 08.10.2023
Твір змінено: 08.10.2023
Завантажити: pdf див. (1.8 МБ)
Опис: Мета дослідження – виявити джерела становлення, етапи та основні
тенденції розвитку Київської науково-математичної школи досліджуваного
періоду, проаналізувати сутність підготовки майбутнього дослідника в науково-
математичній школі, актуалізувати ідеї, які заслуговують на врахування чи
використання в сучасній вищій школі України.
Поставлена мета передбачає виконання таких завдань:
- визначити соціально-економічні, суспільно-політичні та культурно-
історичні передумови становлення Київської науково-математичної
школи в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.;
- систематизувати сучасні міждисциплінарні знання про наукову школу та
виявити структуру, періоди розвитку, характерні ознаки Київської
науково-математичної школи під керівництвом професора Д.О.Граве;
- узагальнити педагогічні умови ефективної підготовки творчої особистості
в науковій школі професора Д.О.Граве;
- з’ясувати внесок досліджуваної Київської науково-математичної школи в
розвиток математичної освіти і науки України та визначити перспективні
шляхи творчого використання її спадщини в сучасних умовах.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.