Ольга Долгушева » Типологія комічного в художній прозі І.С. Нечуя-Левицького і Марка Твена
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Типологія комічного в художній прозі І.С. Нечуя-Левицького і Марка Твена

Дисертація
Написано: 2000 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 30.07.2024
Твір змінено: 30.07.2024
Завантажити: pdf див. (581.6 КБ)
Опис: Мета дисертації – на підставі аналізу художньої прози,
теоретичних праць відстежити, як подібні чи відмінні феномени
мислення, естетики, культури, духовності українського та
американського народів відтворюються в творчості письменників, і
яким чином визначається їхня художня оригінальність й комічна
імплікація.5
Для досягнення поставленої мети необхідним постає розв’язання
конкретних завдань:
- розкрити культурно-типологічну генезу концепту “комічного”
у вітчизняних та зарубіжних поетиках та естетиках;
- з’ясувати витоки комічного і гумору в творах І.С.Нечуя-
Левицького та Марка Твена;
- виявити літературно-художню типологію комічного в прозі
обох авторів у параметрах “трикстер” – “простак” – “маска”;
- висвітлити самобутність комічного у Марка Твена та І.С.Нечуя
-Левицького під кутом зору художньої імплікації та тропу “сварки”;
- виявити художньо-стилістичні та наратологічні домінанти в
поетиці комічного в прозі українського й американського митців.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
Пов'язані автори:
Нечуй-Левицький Іван
Твен Марк
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.