Лариса Деркач » Наративні моделі у прозі В. Підмогильного
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Наративні моделі у прозі В. Підмогильного
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
03.05.2025 |
|
Твір змінено: |
03.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(649.9 КБ)
|
|
Опис: |
Метою дослідження є визначення наративних моделей, їх складових та
загальних особливостей (на матеріалі прози В. Підмогильного). Реалізація
поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:
− проаналізувати тексти В. Підмогильного в аспекті функціонування в них
наративних моделей;
− визначити основні складові наративних моделей;
− охарактеризувати основні риси наративних моделей творів письменника в
аспекті розгортання дії та в аспекті оповідування;
− дослідити особливості наративних моделей малої (оповідання) та великої (
роман “Місто”, “Невеличка драма” і “Повість без назви”) прози В. Підмогильного
, визначити суттєві ознаки;
− визначити види наративних моделей, систему відношень між наратором і
персонажами, наратором та абстрактним автором у текстах В. Підмогильного. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………...………………………………………………….…….3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ НАРАТОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ
ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ.................................................................................................11
1.1. Комунікативні стратегії в наратологічному аналізі ………………..….…11
1.2. Наративна модель та її складові………………….…..………….…..….….23
1.3. Міфологічний код сюжетних текстів…………..………………….....……29
1.4. Лімінальне розгортання подієвості у прозі В. Підмогильного……...…...43
РОЗДІЛ 2. НАРАТИВНІ МОДЕЛІ (“МІСТО”, “НЕВЕЛИЧКА ДРАМА”,
“ПОВІСТЬ БЕЗ НАЗВИ”)………………………………………...………………….52
2.1. Трансформація подорожі міфологічного героя (роман “Місто”)..............52
2.1.1. Етап “Відхід” моделі мономіфу, його складові (“Місто”)…..………....55
2.1.2. Зображення смерті й нового народження героя у процесі символічної
ініціації (етап “Ініціація”)……………………………………………………...…….65
2.1.3. Часткова редукція етапу “Повернення”……………………………......102
2
2.2. Знаки абстрактного автора в романі “Невеличка драма”………..….…..111
2.3. Відтворення лімінальної фази випробувань героя у “Повісті без
назви”…………………………………………………………………………….…..134
2.4. Дистанціювання недієгетичного наратора щодо персонажів…….….…150
РОЗДІЛ 3. НАРАТИВНІ МОДЕЛІ У МАЛІЙ ПРОЗІ В. ПІДМОГИЛЬНОГО.....159
3.1. Інтроспективне відтворення подій..............................................................160
3.2. Ідеологічна поліфонія в оповіданнях.........................................................165
РОЗДІЛ 4. НАРАТИВНІ СТРАТЕГІЇ…..……………...……..……..……………..169
4.1. Інтерференція дискурсу наратора і дискурсу героя як основа
психологічної наративної стратегії…………………………………..………….....169
4.2. Знаки авторської інтенції…………………………….…………...……....177
4.3. Ітератив: філософський дискурс щодо проблем буття людини…..........186
ВИСНОВКИ…………………………………………………...…..…..……….……193
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...………………………......….....….……201
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|