Володимир Денисенко » Духовна освіта в Україні Х-ХVIII ст.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Духовна освіта в Україні Х-ХVIII ст.
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
23.04.2024 |
|
Твір змінено: |
23.04.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.3 МБ)
|
|
Опис: |
Метою дослідження є розкриття процесів духовної освіти в
українських землях у період X-XVIII ст.
Відповідно до мети були поставлені завдання дослідження:
1. проаналізувати стан наукової розробки досліджуваної теми,
охарактеризувати наявність маловідомих архівних джерел з вивчення
проблематики;
2. з'ясувати соціальні передумови виникнення релігійної мережі
освітніх закладів як передумови розвитку духовності нації;
3. дослідити ґенезу духовної освіти як одну із форм суспільної
свідомості;
4. виявити вплив книжкової культури в духовній освіті та релігійній
педагогіці;
5. висвітлити роль духовної освіти X—XVIII ст. у формуванні
культурного простору тогочасного суспільства;
6. розкрити значення літературно-критичної спадщини щодо освітніх
процесів духовної педагогіки X—XVIII ст. та значення богослов'я і гомілетики
у формуванні системи національної культури;
7. з’ясувати роль і місце в навчальному процесі богословсько-
теологічної книжкової спадщини. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ПЕРЕЛІК УМОВ НИХ СКОР ОЧ ЕНЬ……………………….. 4
ВСТУП…………………………………………………… ……….. 5
РОЗДІ Л 1.
IСТОРI ОГРАФI Я I ДЖЕР Е ЛА ДОСЛIДЖЕННЯ
1.1. Питання духовної освіти в Україні у працях істориків.………….… 13
1.2. Iсторичні джерела до вивчення історії духовної освіти Х–ХVIII
століть в Україні………………………………………………………….... 51
РОЗДІЛ 2.
ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ ДУХ ОВНО Ї ОСВІТИ
2.1. Соціально-політичні витоки………………………………………….. 56
2.2. Шкільництво у давній Русі-Україні як чинник релігійної освіти….. 74
2.3. Вплив книжкової культури на розвиток духовної освіти ………….. 100
2.4. Братські школи в Україні: місце в соціально-комунікаційному
просторі …………………………………………………………………….. 106
РОЗДІ Л 3.
РОЛЬ ДУ ХОВ НОЇ ОСВІТИ XV–XVIII СТ.
3.1. Києво-Могилянська академія — соціально-культурний феномен
розвитку українського суспільства ………………………………………. 162
3.2. Діяльність вихованців Києво-Могилянської академії у поширенні
духовної культури …………………………………………………………. 216
3.3. Педагогічний інструментарій і система педагогічно-
християнського виховання в духовних колегіумах, як культурно-
освітніх осередках в Україні ……………………………………………… 237
3.4. Роль українських духовних видань у формуванні освітянських
засад ………………………………………………………………………... 279
РОЗДІ Л 4.
БОГОСЛОВ ’Я І ГОМІЛЕТ ИКА В СИСТЕМІ ДУХОВН ОЇ
3
ОСВІТИ УКР АЇНИ
4.1. Богословські та філософські науки і шкільництво …………………. 289
4.2. Гомілетика — складова духовної освіти ……………………………. 299
ВИСНОВКИ……………………………………………..… …….. 374
СПИСОК В ИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕ Л ТА
ЛІТЕРАТУР И …….................. .................... .............….. 385
ДОДАТКИ ……………………………… …………………………. 439
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|