Людмила Дем'яненко » Проблема взаємодії мистецтв у художній творчості Михайла Коцюбинського
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Проблема взаємодії мистецтв у художній творчості Михайла Коцюбинського
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2014 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
29.06.2025 |
|
Твір змінено: |
29.06.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації – дослідити взаємодію різних видів мистецтв (живопис,
музика, архітектура) у літературному доробку М. Коцюбинського крізь призму
націокультурних модифікацій кінця ХІХ – початку ХХ ст.
Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:
1) виокремити у творах М. Коцюбинського прийоми, які відповідають
прийомам живопису, музики;
2) з’ясувати закономірності збагачення прози М. Коцюбинського живописом;
3) деталізувати принципи трансформації елементів архітектури та
декоративно-прикладного мистецтва у літературному доробку
М. Коцюбинського;
4) виявити зв’язки прози М. Коцюбинського з музикою на структурному
рівні й у системі настроєвості літературного твору;
5) окреслити вплив європейського та українського мистецького розвитку
художньої культури у прозі М. Коцюбинського. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ..................................................................................................................3.
РОЗДІЛ 1. Феномен взаємодії мистецтв у творчості М. Коцюбинського:
ґенеза, розвиток, та наукова рецепція..............................................................10–49.
1.1. Історія дослідження проблеми взаємодії мистецтв у творчості
М. Коцюбинського (ХІХ–ХХ ст.)...........................................................................10.
1.2. Національні та європейські джерела художньої образності прози
М. Коцюбинського………….………………………………...................…...........29.
1.3. Мистецькі зацікавлення письменника як суб’єктивна передумова його
новаторських пошуків у літературі……………………………………….............41.
РОЗДІЛ 2. Візуальні мистецтва і творчість М. Коцюбинського…........50–108.
2.1. Живопис і форми його наявності у прозі письменника..…… ………......50.
2.2. Структура синтезу мистецтва слова та живопису у прозописьмі
М. Коцюбинського......……………………………………......................................76.
2.3. Художня трансформація елементів архітектури у літературному доробку
М. Коцюбинського.....................................................................................................86.
2.4. Декоративно-прикладне мистецтво у сприйнятті М. Коцюбинського-
прозаїка………………………………………………...............................................99.
РОЗДІЛ 3. Рецепція мистецтва темпорально-процесуального типу (музика) у
наративі та текстових структурах прози М. Коцюбинського……...........109–161.
3.1 Рецепція мелодійного і словесного складників пісні................................109.
3.2. Звукове «оркестрування» прозового твору; настроєвість прозового твору
як відповідник твору музичного…………………………………………............116.
3.3. Музика і проза М. Коцюбинського: структурний аспект........................141.
3.4. Взаємодія музичного і словесного як вияв новаторського підходу до
організації художнього тексту.................……………………...............................154.
ВИСНОВКИ ……………………………………………..........................162–170.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………..…….......................171–198.
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|