Олександр Даниляк » Децентралізація влади: порядок денний на середньострокову перспективу 
                
                                                            
                    
    | [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного] | 
    | Децентралізація влади: порядок денний на середньострокову перспективуПраця | 
    |  | 
    | 
                
            |  |  
            | Написано: | 2019 року |  
            |  |  
            | Джерело: | niss.gov.ua |  
            |  |  
            | Розділ: | Наукова |  
            |  |  
            | Твір додано: | 05.03.2025 |  
            |  |  
            | Твір змінено: | 05.03.2025 |  
            |  |  
            | Завантажити: | pdf
                                див.
                                (1.5 МБ) |  
            |  |  
                | Опис: | В аналітичній доповіді представлено підсумки впровадження першого етапу децентралізації влади в Україні (станом на квітень 2019 року) та схарактеризовано порядок денний цієї важливої реформи на середньострокову перспективу. Комплексно оцінено процес формування ефективного місцевого самоврядування та територіальної організації влади задля створення і підтримки повноцінного життєвого середовища в Україні, підвищення ефективності системи влади, створення умов для динамічного, збалансованого розвитку України та її регіонів, забезпечення надання якісних і доступних публічних послуг. Реформу децентралізації проаналізовано у контексті її впливу на демократичні перетворення та консолідацію суспільства, загальнонаціональну та локальну ідентичність, зміцнення державності й згуртованості країни, підвищення дієздатності громад та управлінської ефективності органів місцевого самоврядування. 
 У доповіді виокремлено ключові виклики, що постають перед реформою децентралізації на її новому етапі. Обґрунтовано рекомендації щодо подальшого формування спроможного та відповідального місцевого самоврядування, упорядкування адміністративно-територіального устрою, удосконалення системи організації влади та державного управління, забезпечення територіальної консолідації через ефективне поглиблення реформи децентралізації влади.
 |  
                |  |  
                | Зміст: | [натисніть, щоб розгорнути] Вступ
 РОЗДІЛ 1. ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ І ВНУТРІШНІХ ЧИННИКІВ НА ФОРМУВАННЯ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
 1.1. Формування об’єднаних територіальних громад: очікування та реальність
 1.2. Децентралізація та реформа адміністративно-територіального устрою
 1.3. Спротив децентралізації та оптимізація механізмів імплементації реформи
 1.4. Місцеві вибори та розвиток регіональних партійних проектів у контексті децентралізації
 1.5. Перспективи прискорення об’єднання громад
 
 РОЗДІЛ 2. УТВЕРДЖЕННЯ ЛОКАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЯК ОСНОВА СТАЛОСТІ ГРОМАД
 2.1. Роль територіальних громад у формуванні сучасного соціального капіталу
 2.2. Реалізація цілей децентралізації в Україні у контексті становлення локальної ідентичності
 2.3. Механізми підтримки розвитку громад та напрями їх упровадження
 2.4. Інститути розвитку територіальних громад
 2.5. Управлінська спроможність і процеси стратегування розвитку об’єднаних територіальних громад
 2.6. Досягнення інклюзивності розвитку громади на основі захисту прав і свобод громадян
 2.7. Рецентралізація місцевої влади як новий виклик для місцевого самоврядування
 
 РОЗДІЛ 3. УПРОВАДЖЕННЯ СЕКТОРАЛЬНИХ РЕФОРМ У КОНТЕКСТІ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ
 3.1. Децентралізація управлінських повноважень щодо реалізації секторальних реформ
 3.2. Перспективи та подальші етапи секторальної децентралізації
 3.3. Досвід секторальної децентралізації у сфері медицини в сільській місцевості
 
 РОЗДІЛ 4. ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В ДОНЕЦЬКІЙ І ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ
 
 Висновки та рекомендації
 |  
                |  |  | 
    |  | 
    |  | 
    | Відгуки читачів: | 
    |  | 
    | Поки не додано жодних відгуків до цього твору. | 
    |  | 
    |  | 
    |  |