Оксана Данилевська » Типи мовної поведінки київських школярів 
                
                                                            
                    
    | [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного] | 
    | Типи мовної поведінки київських школярівСтаття | 
    |  | 
    | 
                        
            |  |  
            | Розділ: | Наукова |  
            |  |  
            | Твір додано: | 10.02.2016 |  
            |  |  
            | Твір змінено: | 10.02.2016 |  
            |  |  
            | Завантажити: | pdf
                                див.
                                (167.3 КБ) |  
            |  |  
                | Опис: | Українська мова. – 2013. – №2. 
 У статті висвітлено результати соціолінгвістичного дослідження за методикою «ідеальних типів», на підставі якого запропоновано типологію моделей мовної поведінки українських підлітків в умовах спілкування в закладах освіти. Обґрунтовано, що диглосне мовне середовище шкіл спричиняє поглиблення індивідуальної двомовності як українськомовних, так і російськомовних дітей. Зроблено висновок, що мовна поведінка школярів є виявом стихійного пристосування до мовної ситуації в школі, що зумовлює дифузність мовного простору в закладах освіти та слабку керованість процесів свідомого впливу на мовну ситуацію в них.
 |  
                |  |  | 
    |  | 
    |  | 
    | Відгуки читачів: | 
    |  | 
    | Поки не додано жодних відгуків до цього твору. | 
    |  | 
    |  | 
    |  |