Павло Данильченко » Язык мой - враг мой. Часть 5 (рос.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Язык мой - враг мой. Часть 5 (рос.)

Праця
Написано: 2019 року
Джерело: Машинопис тексту люб'язно надано його Автором.
Розділ: Публіцистика
Твір додано: 25.04.2019
Твір змінено: 25.04.2019
Завантажити: pdf див. (4.7 МБ)
Опис: У пропонованому узагальненні відомих автору фактів і спостережень інших осіб показано, що менталітет російськомовної людини формується в процесі дозрівання лобових часток кори головного мозку безпосередньо її мовною картиною світу (світосприйняттям і світоглядом, відображеними у мові), а саме – заснованим на ній несвідомим становленням особистості і істотно менше – усвідомленим особистістю вихованням. Як російськомовні росіяни, так і російськомовні українці, євреї, німці, вірмени та інші зросійщені інородці мають одні й ті ж порочні риси характеру, і тому на Заході прийнято всіх російськомовних людей називати росіянами, незалежно від їх національного походження. Різниця між ними полягає перш за все в тому, що одні з них зовсім не соромляться своїх ганебних рис характеру і беззаперечно підкоряються стихії своїх неприборканих розумом потягів, інші ж ретельно їх приховують і віддаються розуму замість почуттів, пригнічуючи свій несвідомий потяг до пороків вольовими зусиллями.

В предлагаемом обобщении известных автору фактов и наблюдений других лиц показано, что менталитет русскоязычного человека формируется в процессе созревания лобных долей коры головного мозга непосредственно его языковой картиной мира (мировосприятием и мировоззрением, запечатленными в языке), а именно – основанным на ней бессознательным становлением личности и существенно менее – осознаваемым личностью воспитанием. Как русскоязычные россияне, так и русскоязычные украинцы, евреи, немцы, армяне и другие обрусевшие инородцы имеют одни и те же порочные черты характера, и поэтому-то на Западе и принято всех русскоязычных людей называть русскими, независимо от их национального происхождения. Разница между ними заключается, прежде всего, в том, что одни из них совсем не стесняются своих порочных черт характера и беспрекословно покоряются стихии своих необузданных разумом влечений, другие же тщательно их скрывают и предаются разуму вместо чувств, подавляя свое бессознательное влечение к порокам волевыми усилиями.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.