Жанна Даюк » Культурно-просвітницька діяльність викладачів та випускників Кременецького ліцею в Україні (ХІХ – поч. ХХ ст.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Культурно-просвітницька діяльність викладачів та випускників Кременецького ліцею в Україні (ХІХ – поч. ХХ ст.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
30.05.2024 |
|
Твір змінено: |
30.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.5 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження полягає в цілісному вивченні специфіки змісту й форм
культурно-просвітницької діяльності викладачів та випускників Кременецького
ліцею в ХІХ – на початку ХХ ст.
Завдання дослідження:
1. Здійснити науково-теоретичний аналіз становлення та розвитку
Кременецького ліцею як історико-педагогічного явища.
2. З’ясувати головні передумови та чинники культурно-просвітницької
діяльності викладачів та випускників Кременецького ліцею в Україні у ХІХ – на
початку ХХ ст.
3. Обґрунтувати історичну періодизацію та виявити головні тенденції
культурно-просвітницької діяльності викладачів та випускників Кременецького
ліцею на кожному з етапів її розвитку.
4. Окреслити зміст та специфіку культурно-просвітницької діяльності
викладачів та випускників Кременецького ліцею. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК
КРЕМЕНЕЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА
ПРОБЛЕМА
1
0
1.1. Базові теоретичні підходи та категоріально-понятійний аналіз
проблеми дослідження
1
0
1.1.1. Характеристика базових теоретичних підходів до
проблеми дослідження
1
0
1.1.2. Загальна характеристика категоріально-понятійного
апарату роботи
1
8
1.2. Історіографія культурно-просвітницької діяльності викладачів
і випускників Кременецького ліцею (ХІХ – початок ХХ ст.) 2
5
1.3. Головні передумови становлення культурно-просвітницької
діяльності викладачів та випускників Кременецького ліцею 3
5
Висновки до розділу 1 5
0
РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ ТА ФОРМИ КУЛЬТУРНО-
ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАТОРІВ
КРЕМЕНЕЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ТА ЙОГО ПЕДАГОГІЧНОГО
КОЛЕКТИВУ
5
4
2.1. Культурно-просвітницька діяльність організаторів Волинської
гімназії та їх роль у діяльності Кременецького ліцею
5
4
2.2. Педагогічний колектив ліцею як осередок культурно-
просвітницької діяльності в регіоні та в Україні
7
9
Висновки до розділу 2 1
04
РОЗДІЛ 3. СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА КУЛЬТУРНО-
ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИПУСКНИКІВ
КРЕМЕНЕЦЬКОГО ЛІЦЕЮ У ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.
1
08
3.1. Головні характеристики культурно-просвітницької діяльності
в середовищі вихованців Кременецького ліцею (1805-1834)
1
08
3.2. Вплив Кременецького ліцею на культурно-просвітницькі
традиції регіону
1
31
3.3. Культурно-просвітницька діяльність викладачів і випускників
Кременецького ліцею після його скасування в Україні та за кордоном
1
47
Висновки до розділу 3 1
88
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 1
92
ДОДАТКИ 1
97
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 2
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|