Людмила Чік » Роман Леоніда Мосендза «Останній пророк» у системі творчих кординат автора
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Роман Леоніда Мосендза «Останній пророк» у системі творчих кординат автора
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2012 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
09.05.2024 |
|
Твір змінено: |
09.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи – цілісне та методологічно обґрунтоване вивчення ідейно-
естетичних, ідеологічних і поетикальних особливостей роману Л. Мосендза
«Останній пророк» у контексті біблійно-сакральних мотивів та образів, його
історіософської перспективи та ідеологічних контекстів. Досягнення поставленої
мети передбачає виконання таких завдань:
– проаналізувати особливості дослідження творчої постаті Л. Мосендза в
українському літературознавчому дискурсі;
– подати світоглядно-ідеологічну парадигму художнього світу митця;
– розкрити концепцію персонажа в ідіостильовому просторі Л. Мосендза
та її проблемно-тематичний аспект;
– дослідити особливості композиції роману;
– з’ясувати жанрову специфіку та архітектоніку, ідейно-естетичну
специфіку образності та біблійно-сакральну матрицю художнього простору
роману;
– висвітлити історіософcькі та iдеологічні аспекти «Останнього пророка». |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ ................................................................................................................... 2
ВСТУП .................................................................................................................. 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНА ТА ІДЕОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА
ХУДОЖНЬОГО СВІТУ ЛЕОНІДА МОСЕНДЗА .............................................. 9
1.1. Творча постать Леоніда Мосендза в літературознавчому дискурсі .... 11
1.2. Світоглядно-ідеологічні парадигми художнього світу митця ............. 39
1.3. Євангельська колізія та художня трансформація образу Івана
Хрестителя в українській літературі кінця XIX–XX ст. .................................. 57
Висновки до I розділу ........................................................................................ 68
РОЗДІЛ ІІ. ІДЕЙНО-ЕСТЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОМАНУ «ОСТАННІЙ
ПРОРОК» У КОНТЕКСТІ МОСЕНДЗОВОЇ МАЛОЇ ПРОЗИ......................... 69
2.1. Концепція персонажа в ідіостильовому просторі Леоніда Мосендза та
її проблемно-тематичний аспект ....................................................................... 70
2.2. Детермінованість ідейно-естетичної специфіки образності та композиції
роману Мосендзовою новелістичною традицією ................................................. 102
Висновки до II розділу ..................................................................................... 118
РОЗДІЛ ІІІ. ПОЕТИКА РОМАНУ «ОСТАННІЙ ПРОРОК» ......................... 120
3.1. Жанрова специфіка та архітектоніка «Останнього пророка» ............ 122
3.2. Біблійно-сакральна матриця художнього простору твору ................. 141
3.3. Історіософcькі та iдеологічні аспекти «Останнього пророка» ........... 160
Висновки до III розділу .................................................................................... 177
ВИСНОВКИ ..................................................................................................... 179
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ......................................................... 185
|
|
|
|
Пов'язані твори:
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|