Леонід Чернов » Кінознавчі розвідки в Україні (друга половина 1920-х - перша половина 1930-х рр.). Частина 1
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Кінознавчі розвідки в Україні (друга половина 1920-х - перша половина 1930-х рр.). Частина 1
Праця
|
|
|
Джерело: |
twirpx.com |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
такзваний
|
|
Твір додано: |
25.08.2020 |
|
Твір змінено: |
10.03.2023 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(5.7 МБ)
|
|
Опис: |
У збірку увійшли маловідомі статті українських авторів, надруковані у періодичної печаті протягом 1924–1936 років. Це унікальне видання, в якому зібрані різнобічні праці кінознавчого напрямку. Завдяки роботі укладача практично з усіма тогочасними українськими періодичними виданнями, вдалося реконструювати цілісну картину становлення і розвитку українського кінознавства, яке було «осоветізіровано» в середині 1930-х років сталінським режимом, внаслідок чого втратило свою культурну ідентичність. Видання розраховане як на науковців, так й широке коло читачів які цікавляться історією українського кіно. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
УКРАЇНСЬКИЙ КІНЕМАТОГРАФ: НАРОДЖЕННЯ І СУЧАСНІСТЬ
Л. Берман. Кино на Украине (1923)
О. Досвітний. Радянське кіно (1924)
Б. Ліфшиць. Шляхи української кінематографії (1925)
М. Бажан. Кіно до десятого Жовтня (1927)
Д. Фельдман. Десять років радянського кіно (1927)
М. Ятко. З історії (1927)
А. Приходько. Українські класики на екрані (1928)
М. Бажан. Кінофіковані класики (1928)
Л. Чернов. Кріпацтво на українському екрані (1928)
О. Озеров. Наш художній фільм (1928)
В. Чапля. Українські класики на екрані (1928)
З. Байдова. Бурлачка й Василина (1928)
Т. Руссес. Класики на екрані й для екрану (1928)
Л. Скрипник. Ще про якість у кіні (1928)
Б. Ліхачев. Українські теми в дореволюційній кінематографії (1928)
Г. Нелідов. Навіть не фейлетон (1928)
Л. Скрипник. Криза українського кіна (1928)
К. К-ий. «Сьогодні» радянської кінематографії (1928)
М. Ушаков. Десять літ тому (1928)
К. Фельдман Украинские кинорежиссеры (1928)
Н. Лядов. Рождение украинской кино-культуры (1929)
О. Горенко. Тіні минулого (1929)
Л. Дефо. «Українфільма» (1929)
Е. Черняк. Шляхи української радянської кінематографії (1929)
П. Нечес. Про ювілей українського кіно (1929)
Б. Антоненко-Давидович. «Дым отечества» (1929)
О. Кесельман. Кіносвітанок (1929)
Г. Затворницький. Путь кіно (1929)
С. Власенко. Мертвонароджений Голівуд (1930)
Протокол засідання ВУСКК (Нової генерації) в справах кіно (1930)
Ю. Смотрич. Про «Український фільм» (1930)
Іверс. Позитивний образ в комедійному жанрі (1933)
Ю. Авенаріус. До історії розвитку української кінокомедії (1935)
В. Вишневський. Перші кінознімання на Україні (1937)
ДРАМАТУРГІЯ Й СЦЕНАРНЕ ПИТАННЯ
В. Карелин. Принципы революционного сценария (1923)
М. Майский. Сценарий (1923)
Д. Бузько. Мистецтво екрану (1924)
М. Романівська. Кіно-сценарій (1926)
О. Досвітний. Кіно і автор (1924)
Б. Кіно-сценарій та його побудова (1924)
І. Бачеліс. Думки вголос (1926)
В. Радиш. Сценарна криза й шляхи її ліквідації (1926)
М. Лядов. Дилетантизм, халтура та культура (1926)
Д. Бузько. Кіно-аракчеівщина (1926)
Б. Ліфшиц. Проблема кіно (1926)
А. Лейтес. Сценарій, як літературний жанр (1926)
О. Озеров. Раціоналізація сценарної справи (1927)
Григорій К. Архітектоніка сценарія (1927)
Л. Скрипник. Сценарист і режисер (1927)
Л. Скрипник. Режисер і сценарист (1927)
Д. Бузько. Наша кіно-сценарна «криза» та кіно-сценарна «політика» (1927)
Ф. Лопатинський. Лист до мойго приятеля сценариста (1928)
Ф. Лопатинський. Другий лист до мойго приятеля сценариста (1928) .
Л. Скрипник. Кіно-паніка (1928)
Д. Бузько. Шляхи розвитку кіно-сценарної справи на Україні (1928)
М. Сачук. Школа сценаристів (1929)
Т. Медведєв. Всеукраїнська нарада у сценарній справі (1929)
Д. Бузько. Проблеми кіно-сценарної творчости (1929)
М. Гресь. Кіномистецтво на рівень завдань соціалістичного будівництва (1933)
ТЕОРІЯ КІНО
Н. Лядов. Наступление кинематографа (1923)
Ф. Лопатинський. Хроніка чи сюжетний фільм? (1925)
Н. Лядів. Кінематограф — видовисько масок (1926)
М. Борисів-Владимирів. Мистецтво кадру (1926)
І. Бачеліс. Питання поетики кіно (1926)
Г. Затворницький. «Кіно-око» (1926)
Г. Веллер. Абсолютний фільм (1926)
Альф. Художнік і мистецтво кадру (1926)
Н. Соболь. Художнє оформлення кадру (1926)
Е. Добрянський. Експресіоністичне кіно (1926)
М. Лядів. Джерело кінематографії (1926)
О. Полторацький. Образовість у кіно (1927)
О. Полторацький. Про «зорову точку» в кінофільмі (1927)
О. Перегуда. Охмадите, ти спиш! (1927)
Р. Пельше. Кино-натурализм (1927)
Г. Затворницький. За кінематографічний фільм (1927)
Л. Скрипник. Експериментальний фільм (1927)
Л. Скрипник. Про кіно-виробництво та кіно-мистецтво на Україні (1927)
А. Френкель. Письменник і фото-кіно (1928)
Д. Мар'ян. Третій щабель (1928)
О. Озеров. Композиційні елементи кіно-фільму (1928)
А. Альф. «Жовтень» – Айзенштейна (1928)
Г. Затворницький. Комуністична установка в кіно (1929)
М. Кауфман. Кіно-аналіза (1929)
Л. Скрипник Кіно (1929)
М. Кауфман. Про вторинну аналізу (1930)
О. Озеров. Про неігровий фільм (1930)
С. Третьяков. Кіно п’ятирічці (1930)
О. Перегуда. Функціональний фільм (1930)
О. Озеров. «Психологічне» кіно-мистецтво (1930)
С. П. Додатки до статті Ол. Озерова «Психологічне кіно» (1930)
С. Войнілович. Глядач хоче сміятися (1933)
Г. Авенаріус. Експресіонізм у радянському кіні (1933)
«ЧУЖИЙ» КІНЕМАТОГРАФ
Лео Мур. Кино в Америке (1923)
Лео Мур. Кино на с’емках (1924)
N. Кінематографія за-кордоном (1924)
И. У. Кіно на Западе (1924)
М. Ірчан. Американський кіно-світ (1924)
В. Поліщук. Деталі німецького кіно (1926)
Spectator. Лист з Німеччини (1926)
І. Кулік. Американський фільм (1926)
А. Басехес. Кіно в Німеччині (1926)
М. Мораф. «Уфа» (1926)
А. Бассехес. Ней Бабельсберг (1926)
Тимеску. Фільм і кіно в Видні (1926)
Борисів. Кіно у Франції (1926)
М. Ірчан. Більшовики на американському екрані (1926)
Альф. Еволюція американського кіно (1926)
Альф. Культурфільм на Заході (1926)
П. Буда. Боротьба за кіно (1926)
Альф. Культур-фільм у Німеччині (1926)
Альф. Новий вид німецької фільми (1926)
Альф. За лаштунками німецької кінематографії (1926)
А. Шенін. Америка перемагає (1927)
М. Ірчан. Похід проти чужоземців у Голівуді (1927)
М. Сачук. По той бік американського екрану (1927)
М. Берлін. Німецьке кіно-виробництво (1927)
Є. Черняк. Кіно в нас і закордоном (1928)
О. Копиленко. Німецька кіно-кухня (1929)
Т. Сорокін. Французька кінематографія (1929)
В. Хмурий. Про японське кіно (1930)
О. П. Банкрутство. закордонної кінематографії (1932)
О. Полторацький. Кіно на Заході (1933)
Е. Арнольді. Кіно пахне порохом (1933)
Е. Арнольді. Кіно фашистської Німеччини (1934)
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|