Кость Черемський » Традиційне співоцтво. Українські співці-музиканти в контексті світової культури
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Традиційне співоцтво. Українські співці-музиканти в контексті світової культури
Праця
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Джерело: |
Sehrg-Gut + balik2 |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
31.12.2019 |
|
Твір змінено: |
31.12.2019 |
|
Завантажити: |
djvu
(12.9 МБ)
pdf
див.
(14.1 МБ)
|
|
Опис: |
Черемський Кость
Традиційне співоцтво. Українські співці-музиканти в контексті світової культури: Наукове видання. - Харків: Видавництво «Атос», 2008. - 248 с.; іл.
ISBN 978-966-1500-01-2
Книга присвячена традиційному українському співоцтву, його походженню та історичним особливостям розвитку. На основі запропонованого автором нового концептуального підходу і залучення нових маловідомих джерельних матеріалів у роботі, вперше в українському мистецтвознавстві, здійснено системне дослідження форм і груп традиційного українського співоцтва, висвітлено феномен цього явища у контексті світової культури.
Дослідження орієнтоване на коло дослідників, науковців, студентів, викладачів і всіх зацікавлених у пізнанні традиційної культури українського народу. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ 7
Частина 1. Основи 11
Розділ 1. Витоки 13
1.1. Homo cantens 14
1.2. Співці-посередники 22
Розділ 2. Професійні співці 33
2.1. Становлення професійного співоцтва 34
2.2. Співоцтво й епічна традиція 42
2.3. Співоцькі інструменти 46
2.4. Співці і незрячість 49
2.5. «Інтегральне співоцтво» як модель традиційного
співоцтва 54
2.5.1. Загальні положення 54
2.5.2. Ознаки «інтегрального співоцтва» 59
2.5.3. Закономірності розвитку 66
2.5.4. Взаємодія і вплив на суспільство 71
Частина 2. Українське традиційне співоцтво 77
Розділ 1. Витоки та етапи становлення українського співоцтва 79
1.1. Періоди розвитку 80
1.2. Еволюція традиційних форм українського співоцтва 95
1.2.1. Парарелігійне співоцтво 95
1.2.2. Особливості скоморошої традиції 117
1.2.3. Видозміни двірського співоцтва 123
1.2.4. Порівняльна характеристика різновидів
традиційного українського співоцтва 134
1.2.5. Репресії щодо традиційних співців 144
Висновки до розділу 1 154
Розділ 2. Узаємовплив між традиційними співцями й аматорами музикування на співоцьких інструментах 157
2.1. Характеристика різновидів любительського
музикування на співоцьких інструментах 158
2.2. Особливості стосунків і співпраці між професійними
співцями і співцями-аматорми 171
Висновки до розділу 2 178
Вступ 7
Частина 1. Основи 11
Розділ 1. Витоки 13
1.1. Homo cantens 14
1.2. Співці-посередники 22
Розділ 2. Професійні співці 33
2.1. Становлення професійного співоцтва 34
2.2. Співоцтво й епічна традиція 42
2.3. Співоцькі інструменти 46
2.4. Співці і незрячість 49
2.5. «Інтегральне співоцтво» як модель традиційного
співоцтва 54
2.5.1. Загальні положення 54
2.5.2. Ознаки «інтегрального співоцтва» 59
2.5.3. Закономірності розвитку 66
2.5.4. Взаємодія і вплив на суспільство 71
Частина 2. Українське традиційне співоцтво 77
Розділ 1. Витоки та етапи становлення українського співоцтва 79
1.1. Періоди розвитку 80
1.2. Еволюція традиційних форм українського співоцтва 95
1.2.1. Парарелігійне співоцтво 95
1.2.2. Особливості скоморошої традиції 117
1.2.3. Видозміни двірського співоцтва 123
1.2.4. Порівняльна характеристика різновидів
традиційного українського співоцтва 134
1.2.5. Репресії щодо традиційних співців 144
Висновки до розділу 1 154
Розділ 2. Узаємовплив між традиційними співцями й аматорами музикування на співоцьких інструментах 157
2.1. Характеристика різновидів любительського
музикування на співоцьких інструментах 158
2.2. Особливості стосунків і співпраці між професійними
співцями і співцями-аматорми 171
Висновки до розділу 2 178
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|