Вероніка Чекалюк » Зовнішня політика і дипломатія: репутаційно-іміджевий підхід у професійному формуванні політичного іміджу держави
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Зовнішня політика і дипломатія: репутаційно-іміджевий підхід у професійному формуванні політичного іміджу держави

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 21.07.2025
Твір змінено: 21.07.2025
Завантажити: pdf див. (239.9 КБ)
Опис: Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2019. – Вип. 143 (4). Ч. 3. Політичні науки.


Досліджено процеси творення позитивного іміджу лідера і держави у взаємодії зі ЗМІ, обґрунтовано взаємозв’язок, вплив державного іміджу, тиражованого у ЗМІ, на свідомість громадянина, підвищення патріотизму і формування подальшого іміджу України за кордоном і в самій країні. На основі опрацьованих матеріалів та ексклюзивних інтерв’ю з державними особами, діяльність котрих безпосередньо вплинула на формування іміджу України, представлено концепцію підсилення бренда України та авторське визначення терміна «державний бренд» і «бренд України». Запропоновано стратегію позиціонування предмета (об’єкта) іміджу, покрокову програму, що репрезентуватиме нашу державу в світі, конкретні рекомендації щодо участі України у світових рейтингових системах оцінювання державних брендів для успішного просування на міжнародній арені як інвестиційно та туристично привабливої країни. Запропоновано ввести в обіг й використовувати термін «медіаплацебо». Зміст дослідження відображає суть проблематики творення позитивного іміджу України у ЗМІ, підсилення політичної ваги країни, налагодження дипломатичних зв’язків.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.