Вероніка Чекалюк » Зовнішня політика і дипломатія: репутаційно-іміджевий підхід у професійному формуванні політичного іміджу держави
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Зовнішня політика і дипломатія: репутаційно-іміджевий підхід у професійному формуванні політичного іміджу держави
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
21.07.2025 |
|
Твір змінено: |
21.07.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(239.9 КБ)
|
|
Опис: |
Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2019. – Вип. 143 (4). Ч. 3. Політичні науки.
Досліджено процеси творення позитивного іміджу лідера і держави у взаємодії зі ЗМІ, обґрунтовано взаємозв’язок, вплив державного іміджу, тиражованого у ЗМІ, на свідомість громадянина, підвищення патріотизму і формування подальшого іміджу України за кордоном і в самій країні. На основі опрацьованих матеріалів та ексклюзивних інтерв’ю з державними особами, діяльність котрих безпосередньо вплинула на формування іміджу України, представлено концепцію підсилення бренда України та авторське визначення терміна «державний бренд» і «бренд України». Запропоновано стратегію позиціонування предмета (об’єкта) іміджу, покрокову програму, що репрезентуватиме нашу державу в світі, конкретні рекомендації щодо участі України у світових рейтингових системах оцінювання державних брендів для успішного просування на міжнародній арені як інвестиційно та туристично привабливої країни. Запропоновано ввести в обіг й використовувати термін «медіаплацебо». Зміст дослідження відображає суть проблематики творення позитивного іміджу України у ЗМІ, підсилення політичної ваги країни, налагодження дипломатичних зв’язків. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|