Вероніка Чекалюк » Системність і послідовність іміджетворення сучасної України: репутаційно-іміджевий аспект
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Системність і послідовність іміджетворення сучасної України: репутаційно-іміджевий аспект

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 21.07.2025
Твір змінено: 21.07.2025
Завантажити: pdf див. (230.1 КБ)
Опис: Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2019. – Вип. 145 (6). Ч. 3. Політичні науки.


Зростаючий попит на створення привабливого іміджу створив нову професію – іміджмейкера. Це фахівець з розробки образу об’єкта або суб’єкта, ділових і політичних, культурно-мистецьких процесів, ділових і політичних структур. XXI століття дало покоління вчених- іміджмейкерів і громадських діячів нової формації, яка не може керувати державною системою без професійних навичок. Економічний і політичний успіх країни багато в чому залежить від професіоналізму іміджмейкерів, які в цьому контексті можна назвати новаторами і винахідниками, після встановлення репутації, впливу і відповідності аудиторії, побудови ефективних міждисциплінарних комунікацій, ефективних проектів – нового технологія, новий науково перевірений інструмент для досягнення поставленої мети. З метою посилення рейтингу держави в засобах масової інформації ми пропонуємо звернути увагу на фахівців, що створюють імідж, до тих факторів, які впливають на позиціонування України у світі, зокрема, на діяльність лідерів думок – перших людей країна, яку ми вважаємо невід’ємною частиною іміджу держави. Акцентується на тому, що процеси творення іміджу держави й формування громадської думки можуть бути ефективними лише за умов повноцінного функціонування держави, здорового громадянського суспільства, патріотично налаштованого середнього класу, співпраці всіх наявних інституцій.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.