Опис: |
Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2019. – Вип. 148 (9). Ч. 3. Політичні науки.
Імідж України у світі напряму залежить від подачі матеріалів у ЗМІ, їх впливу на цільову аудиторію, що може бути ефективним за умови використання таких методів, як пропонується автором медіаплацебо, медіа-кластер, PR- наживка, PR-фільтр, імідж-трітмент, імідж-муляж, імідж-трансформер, гендерноінноваційний імідж (авт. терміни). Отримані результати науково-практичних експериментів орієнтовані на управління соціосистемою комунікацій: підсилення іміджу і репутації держави. Результат правильної інформаційної кампанії – успішна держава: економічна незалежність і стабільність, послідовна дипломатична політика, інвестиційна привабливість, високий рівень туристичного інтересу до країни, військова міць та готовність і бажання лідерів налагоджувати дипломатичні відносини на всіх рівнях. Нами апробовані методи: метод відповідності, метод співзвучності, метод удосконалення, метод прямої реклами, метод трансформації успіху, метод швидкого реагування, метод дзеркала, метод «вікна Овертона» – вікна можливостей, через яке можна ефективно популяризувати ідею чи об’єкт, обговорювати, підтримувати, пропагувати, – пропонуємо закріпити законодавчо й вивести в еталон. Правильно змодельована ситуація, професійно сформований імідж об’єкта і його поетапна популяризація у ЗМІ дає результат – позитивний імідж. У соціальних медіа, пресі, радіо, телебаченні, кіно – за стислий термін формуємо громадську думку, створюємо нових лідерів й руйнуємо існуючі рейтинги, впливаємо на державний імідж. Зміст дослідження відображає суть проблем створення позитивного іміджу України в засобах масової інформації, що повністю відображено у монографіях авторки та раніше оприлюднених працях. |