Дмитро Чебоненко » Екстралінгвальні та інтралінгвальні фактори появи англомовних сайтів продажу
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Екстралінгвальні та інтралінгвальні фактори появи англомовних сайтів продажу

Стаття
Написано: 2025 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 11.06.2025
Твір змінено: 11.06.2025
Завантажити: pdf див. (945 КБ)
Опис: Чебоненко Д. С. Екстралінгвальні та інтралінгвальні фактори появи англомовних сайтів продажу. Технології та суспільство: взаємодія, вплив, трансформація:
збірник наукових праць з матеріалами III Міжнародної
наукової конференції, м. Львів, 17 січня, 2025 р. Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп, 2025. С. 438-440.

Abstract. The study reveals extralingual and intralingual factors that influence the emergence of the terminology of sales sites. The examples of terminological units related to specific lingual factors are provided and the clarification of each factor is given. The subject of further research will be the coverage of extralingual and intralingual factors that influence the process of integration into the terminology of English-language and Ukrainian-language sales sites of an array of new lexical units formed by modern information and communication technologies.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.