Галина Леонідівна Чайка » Етика ділового спілкування
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Етика ділового спілкування
Посібник
|
|
|
Написано: |
1999 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
09.11.2020 |
|
Твір змінено: |
09.11.2020 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.1 МБ)
|
|
Опис: |
У пропонованому курсі лекцій розглянуто моральні й психологічні засади культури ділового спілкування та його техніку. Розкрито поняття етики, моралі, спілкування, моральної та психологічної культури ділового спілкування. Проаналізовано етико-психологічні проблеми ділового спілкування в нашому суспільстві з урахуванням науково-практичних висновків як вітчизняних, так і зарубіжних етиків та психологів, зокрема представників гуманістичної етики і гуманістичної психології. Висвітлено шляхи підвищення моральної та психологічної культури спілкування.
Для студентів, викладачів і всіх, хто цікавиться проблемами менеджменту, бізнесу, психології та права. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ
Лекція 1. Предмет і завдання курсу
Лекція 2. Спілкування як науково-практична проблема
Лекція 3. Моральні передумови ділового спілкування
Лекція 4. Психологічна природа спілкування
Лекція 5. Взаємодія та взаєморозуміння в контексті етики та культури ділового спілкування
Лекція 6. Моральна культура спілкування та службовий етикет
Лекція 7. Добір способів ділового спілкування
Лекція 8. Вербальні засоби спілкування та мовленнєвий етикет
Лекція 9. Невербальні засоби спілкування та культура поведінки
Лекція 10. Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування
Лекція 11. Колективне обговорення ділових проблем
Лекція 12. Етичні та психологічні вимоги до виступу в аудиторії
Лекція 13. Етика та етикет у діловому спілкуванні з іноземцями
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|