Ірина Буцяк » Концепція «глибинного спілкування»: філософсько-педагогічний аспект
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Концепція «глибинного спілкування»: філософсько-педагогічний аспект
Праця
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
02.02.2016 |
|
Твір змінено: |
02.02.2016 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.5 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження полягає у розкритті філософсько-педагогічного
змісту концепції «глибинного спілкування”. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………........ 3
РОЗДІЛ 1. Огляд літератури з теми дисертації
та методологія дисертаційного дослідження ……………………... 9
Висновки до 1-го розділу……………………………………………...36
РОЗДІЛ 2. Філософсько-педагогічний зміст категорій
«спілкування» та «діяльність» ……………………………………...37
2.1. «Діяльнісний редукціонізм» в філософсько-педагогічній
проекції………………………………………………………………….37
2.2. Філософсько-педагогічний зміст розрізнення
онто-комунікації та психо-лінгво-комунікації ……………………... 63
2.3. Проблематизація як спосіб онтологізації
педагогічного спілкування ………………………………………….. 85
2.4. Глибинність спілкування як трансцендування
відчуженої соціальності………………………………………………97
Висновки до 2-го розділу…………………………………………….106
РОЗДІЛ 3. Типи соціальних зв’язків у культурі
та способи побудови педагогічного простору …………………..107
Висновки до 3-го розділу…………………………………………… 135
РОЗДІЛ 4. Універсалії «глибинного спілкування»
як регулятивні ідеї нового педагогічного мислення ………….. 137
Висновки до 4-го розділу…………………………………………… 184
Висновки………………………………………………………………187
Список використаної літератури……………………….................190
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|