Максим Бурковський » Концепція міфу у філософській творчості Ф. В. Й. Шеллінга
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Концепція міфу у філософській творчості Ф. В. Й. Шеллінга
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2013 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
18.05.2025 |
|
Твір змінено: |
18.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета і завдання дослідження. Мета роботи – детальна реконструкція та
усесторонній теоретичний аналіз проблеми міфу у філософії Ф. Шеллінга,
встановлення історичного місця та виявлення специфіки і значущості його
концепції в контексті історико-філософської традиції вивчення феномену
міфу. Реалізація цієї мети передбачала розв'язання таких дослідницьких
задач:
- з'ясувати рівень розробки концепції міфу у творчості Шеллінга у
дослідницькій літературі вітчизняних і зарубіжних істориків філософії;
- проаналізувати філософську концепцію міфу Шеллінга в різні періоди
його творчості, з моменту її формування до завершального етапу розвитку;
6
- виявити основні позиції модифікації Шеллінгової філософії міфу від її
ґенези у творчості мислителя протягом життя;
- проаналізувати Шеллінгові дослідження усіх можливих історичних
способів тлумачення природи міфу;
- з'ясувати культурно-історичні передумови та теоретичні джерела
формування філософсько-міфологічних поглядів Шеллінга;
- здійснити теоретичну реконструкцію «філософсько-міфологічного
континууму» Нового часу та епохи Просвітництва;
- дослідити теорії міфотворчості романтичної філософії міфу та дискусії
про міф, які склалися в рамках німецького антикознавства поч. XIX ст.
- піддати ґрунтовній рефлексії сутність та особливості Шеллінгової
теорії «теогонічного процесу» і «вчення про потенції»;
- докладно вивчити вчення Шеллінга про містерії, зокрема Елевсинські,
розкривши їхню специфіку і значення. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП……………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ 1. Огляд літератури з теми дисертації та методологія
дисертаційного дослідження ……………………………………………..10
1.1. Огляд літератури за темою дисертаційного
дослідження ……………………………………..........................................10
1.2. Методологія дисертаційного дослідження ……..….…..……………23
Висновки розділу…………….…………………………………………….28
РОЗДІЛ 2. Культурно-історичні передумови та теоретичні
витоки концепції міфу Ф. В. Й. Шеллінга……………………………….30
2.1. Філософське осмислення міфу в Новий час та
епоху Просвітництва……………………………………………..…….…..30
2.2. Романтична культура міфу кінця XVIII – першої
половини XIX ст…………………………………………………………...47
2.3. Ґенеза та розвиток філософського вчення
Шеллінга про міф…………………………………………………………70
Висновки розділу…………………………………………………………..91
РОЗДІЛ 3. Філософія міфології Ф. В. Й. Шеллінга…….…………….….94
3.1. Рефлексії міфу в «Історико-критичному вступі
до філософії міфології»……………………………………………………94
3.2. Міфологія і вчення про теогонічний процес……………………….116
3.3. Міфологія і вчення про містерії……………………………………..134
Висновки розділу……………………..…………………………………...151
ВИСНОВКИ……………………………………………………………….154
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………164
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|