Андрій Бульвінський » Європейські та російські культурно-історичні цінності як чинник трансформації пострадянського простору
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Європейські та російські культурно-історичні цінності як чинник трансформації пострадянського простору
Стаття
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
14.09.2018 |
|
Твір змінено: |
14.09.2018 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(420.3 КБ)
|
|
Опис: |
Бульвінський А.Г. Європейські та російські культурно-історичні цінності як чинник трансформації пострадянського простору // Історико-політичні студії. - 2017. - №2(8)
Анотація. Розкриваються цивілізаційні та культурно-історичні чинники, які впро-
довж історії впливали та сьогодні продовжують впливати на країни нинішнього по-
страдянського простору. Цей історико-географічний ареал впродовж своєї історії
зазнавав конкуруючого впливу трьох цивілізацій: російської (православно-
євразійської), західної та ісламської (східної), проте, саме європейські та російські
впливи стали ключовими та визначальними для регіону. Культурно-історична та
цивілізаційна спадщина колишніх радянських республік обумовила обраний ними
шлях розвитку та трансформацію пострадянського простору, яка відбулась у фо-
рмі його дефрагментації на три великих частини: європейську, євразійсько-
російську та тюрксько-мусульманську, які з часом все більше розіходитимуться у
своєму розвитку. Ключовими чинниками, які визначали і будуть визначати харак-
тер, спрямованість та результати зазначених тенденцій розвитку є, у першу чер-
гу, політичні традиції та політичні і соціальні інститути, які існували у країнах
та їх цивілізаційна й культурно-історична самоідентифікація, а, по-друге, цілесп-
рямована діяльність сусідніх цивілізацій, які розпочали боротьбу за вплив на країни
пострадянського простору.
Ключові слова: цивілізаційні та культурно-історичні цінності, пострадянський
простір, Європа, Європейський Союз, Росія, трансформація. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|