Світлана Бугай » Теоретико-критична творчість Михайлини Коцюбинської
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Теоретико-критична творчість Михайлини Коцюбинської
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.10.2024 |
|
Твір змінено: |
24.10.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи полягає у всебічному дослідженні теоретико-критичної
діяльності Михайлини Коцюбинської, розкритті її ролі й місця в
українському культурному процесі ХХ – поч. ХХІ ст. Це зумовлює
вирішення таких завдань:
- визначити чинники (обставини життя, естетичні джерела), які
впливали на формування світогляду та науково-критичного
методу Михайлини Коцюбинської як літературознавця;
- висвітлити особливості теоретико-критичного доробку
Михайлини Коцюбинської, всебічно проаналізувати його;
- охарактеризувати своєрідність сприйняття дослідницею творчої
спадщини Тараса Шевченка і шістдесятників як знакових
постатей наукових студій ученої;
- дослідити ключові елементи індивідуального стилю;
- визначити місце і значення теоретико-критичної спадщини
Михайлини Коцюбинської в історії українського
літературознавства і літературної критики;
- поглибити розуміння специфіки літературно-критичної
діяльності. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ……………………………………………………………………………...3
Розділ 1. Форманти науково-теоретичного світогляду та особливості
науково-критичного мислення Михайлини Коцюбинської……………………8
1.1. Тяглість традицій Михайла Коцюбинського ………….…….…………..8
1.2. Суспільно-політичний та літературознавчий контекст………..…..……22
Висновки до 1 розділу…………………...…………………………………….48
Розділ 2. Поетика словесної образності в теоретичних працях Михайлини
Коцюбинської…………………………................................................................50
Висновки до 2 розділу…………………………………………………………73
Розділ 3. Шевченкознавчі студії Михайлини Коцюбинської……...…….…75
3.1. Поетика та естетика………………………………………….…….………75
3.2. Шевченко і фольклорна традиція………………….………...………….98
3.3. Особливості поетичної мови………………………..…………………..121
Висновки до 3 розділу………………………………….……………………130
Розділ 4. Шістдесятники в критичній рецепції Михайлини
Коцюбинської……………………………………………………..…..………132
4.1. Персоналістський вимір шістдесятництва…………………...…………132
4.2. Інтерпретаційні моделі творчості Василя Стуса………….…..……….148
Висновки до 4 розділу………………………………………..………………162
Висновки……………………………………………………………...……….164
Список використаних джерел……………………………………..…………171
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|