Віталій Брижнік » Феномен «напівосвіченості» як основна тема філософії освіти Теодора Адорно
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Феномен «напівосвіченості» як основна тема філософії освіти Теодора Адорно

Стаття
Написано: 2015 року
Джерело: npo.kubg.edu.ua
Розділ: Наукова
Додав: киянин
Твір додано: 08.04.2020
Твір змінено: 08.04.2020
Завантажити: doc див. (107 КБ) doc.zip (36.5 КБ) pdf див. (505.9 КБ)
Опис: У статті розглянуто критичне ставлення Теодора Адорно до культурного феномену «напівосвіченості» як до продукту індустріально-масової цивілізації. Цей соціальний устрій ідеологічно вплинув на індивідуальну та колективну свідомість західної людини й тотально підпорядкував її своїй владі. Наслідком цього впливу було поширення «напівосвіченості» серед європейців, які були відчужені від інтересу щодо самостійного здобуття знання.
Пов'язані автори:
Адорно Теодор
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.