Віталій Брижнік » Феномен «напівосвіченості» як основна тема філософії освіти Теодора Адорно
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Феномен «напівосвіченості» як основна тема філософії освіти Теодора Адорно
Стаття
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Джерело: |
npo.kubg.edu.ua |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
киянин
|
|
Твір додано: |
08.04.2020 |
|
Твір змінено: |
08.04.2020 |
|
Завантажити: |
doc
див.
(107 КБ)
doc.zip
(36.5 КБ)
pdf
див.
(505.9 КБ)
|
|
Опис: |
У статті розглянуто критичне ставлення Теодора Адорно до культурного феномену «напівосвіченості» як до продукту індустріально-масової цивілізації. Цей соціальний устрій ідеологічно вплинув на індивідуальну та колективну свідомість західної людини й тотально підпорядкував її своїй владі. Наслідком цього впливу було поширення «напівосвіченості» серед європейців, які були відчужені від інтересу щодо самостійного здобуття знання. |
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|