Юлія Бродюк » Поетика прози Михайла Томчанія
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Поетика прози Михайла Томчанія
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
26.04.2025 |
|
Твір змінено: |
26.04.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації − проаналізувати особливості поетики прози
М. Томчанія у світлі генези його художнього мислення та в контексті
національно-світоглядних орієнтирів митця.
Реалізація поставленої мети зумовлює виконання низки завдань:
- з’ясувати предмет поетики в сучасному літературознавчому дискурсі;
5
- проаналізувати й систематизувати літературно-критичну рецепцію
творчості М. Томчанія, зокрема в аспекті досліджуваної проблематики;
- простежити генезу ранньої прози митця;
- виявити модуси ментально-національної ідентичності в прозі
М. Томчанія;
- розкрити специфіку образів-характерів через дослідження їхньої
поетики та авторської концепції людини і світу в трилогії «Жменяки»;
- схарактеризувати часопросторові виміри романного мислення
М. Томчанія;
- проаналізувати особливості художнього мовлення трилогії «Жменяки»
на рівнях лексики, тропіки, поетичного синтаксису, фоніки. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП……………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні принципи дослідження поетики прози
М. Томчанія..............................................................................................................9
1.1. Поетика в сучасному літературознавчому дискурсі……………………..9
1.2. Літературно-критична рецепція творчості М.Томчанія………………..35
Висновки до першого розділу..............................................................................53
Розділ 2. Творчість М. Томчанія в контексті доби: еволюція
художнього мислення…………………………………………………………...56
2.1. Онтогенез новелістичного мислення М. Томчанія……………….............56
2.2. Художні домінанти повістевого пласту…………………………………...81
2.3. Модуси ментально-національної ідентичності в
прозі митця……………………...…………..........................................................92
Висновки до другого розділу………………………………………………….110
Розділ 3. Художня антропологія та особливості композиції
трилогії «Жменяки» М. Томчанія…………………………………………….113
3.1. Художня антропологія трилогії «Жменяки»…………………………….113
3.2. Часопросторові виміри сюжету в романах «Жменяки»,
«Тихе містечко», «Брати» М. Томчанія……………………………………….142
3.3. Особливості художньо-мовленнєвої організації романістики митця….157
Висновки до третього розділу…………………………………………………176
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….180
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….186
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|