Наталія Босенко » Ідейно-національні й методологічні позиції Київської історичної школи останньої чверті ХІХ - початку ХХ ст.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Ідейно-національні й методологічні позиції Київської історичної школи останньої чверті ХІХ - початку ХХ ст.

Дисертація
Написано: 2012 року
Розділ: Історична
Твір додано: 25.05.2024
Твір змінено: 25.05.2024
Завантажити: pdf див. (681.5 КБ)
Опис: Мета роботи полягає у комплексному дослідженні ідейно-
національної, методологічної й науково-теоретичної спадщини київської
історичної школи в українському історіографічному процесі.
Для досягнення цієї мети автор визначив наступні завдання:
– на основі здобутків сучасного аналітичного науковознавства та новітніх
історіографічних досліджень подати теоретико-методологічне пояснення
змісту та суті дефініції “наукова історична школа”;
– проаналізувати причини появи та еволюцію Київської історичної школи
в східнослов’янському історіографічному простороі;
– з позицій наукового континууму показати процес трансформації
поглядів на роль наукової школи в постановці національного
історичного гранд-наративу;
– окреслити головні принципи організаційної діяльності попередників (
насамперед, М. Іванишева й В. Антоновича) в контексті створення
першої на теренах України національної неформальної інституції –
Київської історичної школи;
– визначити коло “національно-свідомих” адептів школи та їх роль як
творців національно-демократичної концепції історії українського
народу:
– охарактеризувати внесок школи в націософію і методологію історії та
значення її концептуальних настанов для поглибленого осмислення
українського національно-історичного буття;
– показати процес трансформації ідейно-національних настанов й
методології школи;
– дослідити зміну уявлень адептів Київської школи на завдання, предмет,
джерельну основу студій з національної історії.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.