Анатолій Боровик » Українізація загальноосвітніх шкіл за часів виборювання державності (1917-1920 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Українізація загальноосвітніх шкіл за часів виборювання державності (1917-1920 рр.)

Дисертація
Написано: 2005 року
Розділ: Історична
Твір додано: 04.05.2024
Твір змінено: 04.05.2024
Завантажити: pdf див. (1 МБ)
Опис: Мета і завдання дослідження визначені з урахуванням наукової
проблеми, актуальності обраної теми та стану її вивчення. Оскільки в існуючих
наукових розробках зазначена тема комплексно і всебічно не розглядалась,
автор поставив за мету, спираючись на архівні джерела, опубліковані
документи та результати наукових досліджень проаналізувати плани та
практичні кроки з українізації загальноосвітніх шкіл періоду виборювання
державності 1917-1920 рр., комплексно вивчити сукупність питань з названої
тематики на основі виявлення характерних рис та особливостей цього процесу.
Для досягнення мети автор ставить такі завдання:
-розглянути розвиток історіографії проблеми, встановити його основні
етапи, простежити процес розширення знань та з’ясувати коло невивчених або
маловивчених питань. Визначити інформаційні можливості використання
джерел;
-розкрити зміст організаційних заходів процесу українізації
загальноосвітніх шкіл та простежити її хід проведення за Центральної Ради,
Гетьманату і Директорії УНР, визначити особливості кожного з етапів;
-з’ясувати і проаналізувати політику українських урядів щодо шкіл
національних меншин в зв’язку з українізацією навчальних закладів;
-встановити основні напрямки реформування системи підготовки
учителів, визначити роль і значення курсів українознавства для вирішення
термінових завдань переходу на викладання українською мовою та для
вивчення українознавчих дисциплін;
-узагальнити результати діяльності громадських педагогічних організацій
, а саме шкільних рад та професійної спілки учителів, й визначити їх роль в
українізації школи;
-дослідити хід підготовки українських підручників та процес
забезпечення ними шкіл на кожному з етапів революції, визначити їх роль у
формуванні нового змісту національної освіти;
-з’ясувати досягнення й прорахунки у діяльності педагогічної місії за
кордоном та показати спроби українських видавничих товариств, що діяли за
межами України, в забезпеченні шкіл підручниками.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.