Інна Бойчук » Інтернет в маркетингу
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Інтернет в маркетингу
Посібник
|
|
|
Написано: |
2007 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
23.03.2011 |
|
Твір змінено: |
23.03.2011 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4.4 МБ)
|
|
Опис: |
У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.
Бойчук І.В., Музика О.М. Інтернет в маркетингу: Підручник. — К.: Центр учбової літератури, 2010. — 512 с.
ISBN 978-611-01-0099-1 |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|