Валентина Богуславська » Народна освіта України в добу національно-демократичної революції 1917-1920 рр.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Народна освіта України в добу національно-демократичної революції 1917-1920 рр.
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2001 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
21.07.2024 |
|
Твір змінено: |
21.07.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(7.5 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження полягає у вивченні діяльності урядів, органів місцевого самоврядування, освітніх установ, громадських організацій по створенню системи народної освіти в умовах незалежної демократичної України. Розглядається їх
6
роль у вирішенні як принципових, концептуальних питань, так й у визначенн! форм і методів роботи в галузі освіти.
У відповідності до поставленої мети вирішуються такі дослідницькі завдан- - розглянути історіографію та джерельну базу дослідження: критично оцінити висновки попередніх дослідників, спростувати виявлені у них тенденційні нідходи до вивчення поставлених питань, проаналізувати інформативний по- тенціал різних видів джерел, визначити ступінь їх достовірності; - виявити місце освіти в загальному потоці національно-демократичної рево- люції як її складової частини; - розкрити концептуальні основи нової системи освіти в Україні; охарактери- зувати стан освіти взагалі та під час роботи кожного уряду окремо крізь при- зму реформ, проведених цими урядами; - визначити основні етапи становлення народної освіти в 1917-1920 рр.; - узагальнити досвід розвитку системи шкільної справи в Україні, виявити по- зитивні та негативні тенденції в цьому процесі; - визначити чисельний та соціальний склад учнів; - охарактеризувати динаміку виникнення і діяльності різних навчальних за- кладів на території України; - розкрити особливості роботи вчителів у навчальних закладах різних сту- пенів;
- дослідити проблеми становлення народної освіти як складової історії культу- ри України.
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
3MICT
ВСТУП
3-8
РОЗДІЛ 1 ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ, ХАРАКТЕРИСТИКА
ДЖЕРЕЛ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 9-27
1.1 Стан наукової розробки проблеми 1.2 Огляд джерельної бази дисертаційного дослідження 1.3 Методологія дослідження
РОЗДІЛ 2 ФОРМУВАННЯ ПРИНЦИПІВ НАРОДНОЇ ОСВІТИ 28-90
2.1 Національно-духовне визволення й відродження -- лейтмотив української національно-демократичної революції 2.2 Розробка концептуальних основ народної освіти та формування освітянської політики 2.3 Пошуки нового змісту освіти (Проект єдиної школи в Україні) 2.4. Спроба реформування управління освітою РОЗДІЛ 3 СТАН, ПЕРЕБУДОВА ТА РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ 91-149
3.1 Зміни у мережі навчальних закладів (1917-1920 рр.) 3.2 Стан матеріально-технічної бази освітніх закладів 3.3 Підготовка нової навчальної літератури 3.4 Підготовка педагогічних кадрів
ВИСНОВКИ 150-156
ПОСИЛАННЯ 157-210
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 211-231
ТМЕННИЙ ПОКАЖЧИК 232-240
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ 241
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|