Олег Боднар » Художньо-публіцистичні візії тоталітаризму у творчості М. Рудницького та Дж. Орвелла: рецептивно-комунікативний аспект
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Художньо-публіцистичні візії тоталітаризму у творчості М. Рудницького та Дж. Орвелла: рецептивно-комунікативний аспект
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2012 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
04.05.2024 |
|
Твір змінено: |
04.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи – виявити типологічні збіги і відповідності візій
тоталітаризму у художній та літературно-критичній творчості
М. Рудницького і Дж. Орвелла.
Досягнення поставленої мети зумовило вирішення наступних завдань:
− простежити специфіку еволюції світогляду Дж. Орвелла у
контексті культурної ситуації другої половини ХХ століття;
− окреслити творчі особистості М. Рудницького і
6
Дж. Орвелла у зв’язку з їх візіями тоталітаризму;
− увиразнити ідейно-художнє спрямування творчої діяльності
М. Рудницького і Дж. Орвелла;
− з’ясувати ідейно-естетичні засади літературно-критичної
діяльності письменників у порівняльному вимірі;
− узагальнити специфіку читацької рецепції творів
українського й англійського письменників;
− дослідити типологічні особливості літературно-критичних
виступів М. Рудницького і Дж. Орвелла з позицій сучасної
компаративістики. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………………...…3
РОЗДІЛ 1. РІЗНОВЕКТОРНІСТЬ РЕЦЕПЦІЇ ТВОРЧИХ
ПОСТАТЕЙ МИХАЙЛА РУДНИЦЬКОГО І ДЖОРДЖА
ОРВЕЛЛА…………………………………………………….……………9
1.1. Творчість Дж. Орвелла у міждисциплінарному дискурсі …………9
1.2. Специфіка рецепції Дж. Орвелла в СРСР
та на пострадянському просторі………………………………….….27
1.3. Творчість Михайла Рудницького в оцінках українського
літературознавства………………………………………………...….44
Висновки до першого розділу………………………...………………….58
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЛІЦИТНІ ТА ІМПЛІЦИТНІ ПРОЯВИ
ДИСКУРСУ ТОТАЛІТАРИЗМУ У ТВОРЧОСТІ
М.РУДНИЦЬКОГО І ДЖ. ОРВЕЛЛА …………………………...…..60
2.1. Прогнозування дворівневості сприйняття тексту як
авторська інтенція у творчості М. Рудницького і Дж. Орвелла…...60
2.2. Імпліцитний та експліцитний рівні творення тоталітарного
дискурсу у творах М. Рудницького і Дж. Орвелла ......................... 70
2.3. Ключові художні засоби експлікації змісту у повісті-притчі
,,Колгосп тварин” Дж. Орвелла та ,,Ненаписаних новелах”
М. Рудницького................................................................................... 81
Висновки до другого розділу………………………...…………………..96
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ М.РУДНИЦЬКОГО І ДЖ. ОРВЕЛЛА…………..…99
3.1. Ідейно-естетичні засади літературно-критичної практики
М. Рудницького і Дж. Орвелла ………………………………….… 99
3.2. Літературно-критичний портрет як простір оприявлення
дискурсу тоталітаризму у М. Рудницького і Дж. Орвелла….…...118
3.3. Жанр рецензії у літературно-критичному доробку
М. Рудницького і Дж. Орвелла:
специфіка і типологічні збіги……...................................................140
Висновки до третього розділу…………………………………...……..157
ВИСНОВКИ……………………………………………….……………159
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………..……..164
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|