Віталій Білецький » Контент-аналіз фахової освітньо-наукової спільноти «Нафтогазової інженерії та технологій»
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Контент-аналіз фахової освітньо-наукової спільноти «Нафтогазової інженерії та технологій»

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 20.01.2024
Твір змінено: 20.01.2024
Завантажити: pdf див. (552.3 КБ)
Опис: Мова і культура. – К., 2021. – Вип. 23. – Т. І (203).


Професійно орієнтована медіаосвіта в останні десятиліття активно розвивається в ряді країн, в т.ч. в Україні. Технології використання масовокомунікаційних текстів з освітньої метою об’єднує поняття «медіадидактика». Нині воно стало «парасольковим».

У статті проаналізовано розвиток професійно орієнтованої медіадидактики вищої школи, наявний вітчизняний досвід техніко-технологічної блогодидактики у нафтогазовій інженерії. На прикладі ресурсу Фейсбук «Освіта за спеціальністю “Нафтогазова інженерія та технології”» здійснено комп’ютерний контент-аналіз фахових блогів з нафтогазової інженерії, висвітлено прийоми і методи використання інженерної блогодидактики в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців.

Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. З опертям на комп’ютерний контент-аналіз представлено дані про ефективність вітчизняних блогів з нафтогазової освіти. Також подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахових блогів нафтогазового спрямування у Фейсбук. Показано географію користувачів фахової блогосфери, параметри їх активності, часові виміри запиту інформації, активність користувачів за віковими категоріями. Зроблено висновок про необхідність формування науково-освітнього центру за напрямком “Нафтогазова інженерія та технології” на Східній Україні, а також доцільність акредитації цього фаху у вишах Києва.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.