Євгенія Більченко » Педагогічні погляди Климента Смолятича в контексті діалогу культур
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Педагогічні погляди Климента Смолятича в контексті діалогу культур
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2006 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.10.2024 |
|
Твір змінено: |
24.10.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(568.6 КБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження: здійснити системний аналіз педагогічних поглядів
Климента Смолятича у світлі міжкультурного діалогу періоду Київської Русі та
визначити перспективи їх упровадження в практику сучасної освіти.
Відповідно до мети дослідження були поставлені такі завдання: 6
6
– обґрунтувати доцільність застосування діалогового підходу як
методологічної засади системного аналізу культурно-освітнього процесу
Київської Русі й творчості Климента Смолятича як його складової;
– розкрити способи відображення діалогічності давньоруської культури
ХІІ ст. у творчості Климента Смолятича;
– виявити педагогічні погляди у філософуванні Климента Смолятича та
здійснити їх порівняння з провідними орієнтирами сучасної освіти;
– охарактеризувати особливості практичної реалізації педагогічних
поглядів Климента Смолятича та визначити напрями їх можливого
використання в професійній підготовці сучасного вчителя. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП........................................................................................................................ 3
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНА ПЕРСОНАЛІЯ КЛИМЕНТА СМОЛЯТИЧА
ЯК ФЕНОМЕН ДІАЛОГУ КУЛЬТУР................................................................162
2
1.1. Діалог культур як методологічна засада історико-педагогічного аналізу
доби творчої життєдіяльності Климента Смолятича.............................................17
1.2. Взаємодія історико-культурних традицій у творчій життєдіяльності
Климента Смолятича.................................................................................................48
Висновки до розділу..................................................................................................89
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ КЛИМЕНТА СМОЛЯТИЧА
КРІЗЬ ПРИЗМУ ДІАЛОГО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ
В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ............................................................................................90
2.1. Філософія педагогіки Климента Смолятича
як прообраз філософії освіти....................................................................................94
2.2. Гуманістичні цілепокладання педагогіки
Климента Смолятича і діалогічність у духовній культурі
сучасного вчителя...................................................................................................112
2.3 Історіософські та суспільно-політичні аспекти педагогічної творчості
Климента Смолятича у світлі полікультурного виховання.................................132
2.4. Єдність навчання, виховання і розвитку особистості
в освітній практиці Климента Смолятича.............................................................148
Висновки до розділу................................................................................................167
ВИСНОВКИ............................................................................................................169
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................175
ДОДАТКИ...............................................................................................................202
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|