Ганна Бєлан » Педагогічні погляди і просвітницька діяльність Олександра Кониського
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Педагогічні погляди і просвітницька діяльність Олександра Кониського
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2004 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
10.05.2024 |
|
Твір змінено: |
10.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(499.6 КБ)
|
|
Опис: |
Вказане протиріччя дозволяє виокреслити і проблему дослідження, а
саме: визначити внесок О. Кониського у розвиток української педагогічної
думки ІІ половини ХІХ ст..
Вирішення цієї проблеми становить мету дослідження – аналіз
педагогічних поглядів О. Кониського, вивчення його просвітницької
діяльності в контексті розвитку культурно-освітнього руху в Україні ІІ
половини ХІХ ст.
Сформульовані вище проблема, мета, об’єкт і предмет дослідження
визначили наступні його завдання:
- дослідити соціально-історичні та культурно-громадські передумови
формування О. Кониського як педагога-просвітника;
- виявити основні напрями, зміст і форми науково-педагогічної та
просвітницької діяльності О. Кониського у контексті розвитку
культурно-освітнього руху в Україні ІІ половини ХІХ ст.;
- проаналізувати доробок і узагальнити пріоритетні ідеї публікацій О.
Кониського з педагогічної тематики на сторінках періодичних
6
видань ІІ половини ХІХ ст.;
- систематизувати погляди О. Кониського на освіту і виховання
молоді; виділити основні загальнопедагогічні ідеї вченого,
охарактеризувати його теорію навчання; розкрити зміст і
педагогічну спрямованість підручників, створених О. Кониським;
- обгрунтувати актуальність педагогічної спадщини О.Кониського
для розвитку сучасної освіти в Україні. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ............................................................................................................… 3
Розділ І. О. Кониський і культурно-просвітницький рух в Україні
ІІ половини ХІХ століття
1.1. Історіографія дослідження спадщини О.Кониського............13
1.2. Умови формування і становлення О. Кониського як педагога
-просвітника...…………………………………..…. .27
1.3. Проблема формування національної свідомості у дітей та
молоді у науковому доробку О. Кониського..………...… 83
Висновки з першого розділу..................................................................... 99
Розділ ІІ. Просвітницько-педагогічна діяльність О. Кониського
в галузі народної освіти
2.1. О. Кониський про стан народної освіти та виховання
в Україні.........................................……………….................. 103
2.2. Дидактичні погляди О. Кониського....................................... 121
2.3. Проблема вчителя як культурно-етнологічної особистості ІІ
половини ХІХ століття...……….……................................... 154
2.4. Популяризація історії розвитку української школи в наукових
працях О. Кониського..............................................................172
Висновки з другого розділу....................................................................189
Загальні висновки.................................................................................. 192
Список літератури.................................................................................. 198
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|