Вікторія Березіна » Зв'язок розуміння і мовлення як предмет філософської герменевтики
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Зв'язок розуміння і мовлення як предмет філософської герменевтики
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
28.04.2025 |
|
Твір змінено: |
28.04.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – провести філософський аналіз зв’язку розуміння
і мовлення як предмета філософської герменевтики, виявити та оцінити
його вплив на структуру герменевтичного досвіду.
Поставлена мета передбачає реалізацію таких завдань:
– показати, як основи теорії історичності розуміння, розробленої у
філософській герменевтиці Г.-Ґ. Ґадамера, присутні у феноменології Е.
Гусерля та М. Гайдеґера та можуть бути використані в актуальному
аналізові зв’язку розуміння і мовлення;
– обґрунтувати антисуб’єктну та антиінструменталістську настанови
герменевтики в річищі відновлення риторично-гуманістичної традиції;
– експлікувати специфіку та структуру герменевтичного досвіду на
ґрунті зв’язку розуміння і мовлення;
– проаналізувати концепцію здоров’я у філософській герменевтиці як
цілісності мовно опосередкованого досвіду;
– розкрити сутність герменевтичної теорії дружби як відкритості
досвіду;
– визначити особливості внутрішнього досвіду часу, який основується
на зв’язкові розуміння і мовлення. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ 1. Феноменологічне підґрунтя постановки питання про
зв’язок розуміння і мовлення в межах філософської герменевтики………12
1.1. Тематизація життєсвіту та його історичності: на шляху
від феноменології до герменевтики………………………………………….12
1.2. Концепція скінченного горизонту розуміння як дієво-історичної
свідомості……………………………….……………………………………..25
1.3. Інтерсуб’єктивна природа мови та розуміння, або мовна
онтологія розуміння………………………………………………………..…39
Висновки до I розділу………………………………………………………...56
РОЗДІЛ 2. Відновлення риторично-гуманістичної традиції:
антисуб’єктна та антиінструменталістська настанова герменевтики……..59
2.1. Критика суб’єкта та питання опосередкування досвіду.........................59
2.2. Здоровий глузд як засадничий спосіб буття-у-світі……………………82
2.3. Фундаментальна усність та метафоричність природної
мови як підстава універсальності риторики………………………………...96
Висновки до II розділу………………………………………………………106
РОЗДІЛ 3. Зв’язок розуміння і мовлення як передумова людської
свободи: екзистенційні виміри онтологічної відкритості досвіду………..109
3.1. Тілесність в аспекті онтологічної відкритості досвіду:
феномен здоров’я……………………………………………………………109
3.2. Відкритість досвіду як морально-етичний стосунок
дружби, або солідарності……………………………………………………124
3.3. Темпоральність «затримки» відкритості досвіду. Наратив…………..138
Висновки до III розділу……………………………………………………...149
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………153
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І
ДЖЕРЕЛ……………………………………………………………………..159
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|