Олена Берегова » Інтегративні процеси в музичній культурі України ХХ—ХХІ століть
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Інтегративні процеси в музичній культурі України ХХ—ХХІ століть
Праця
|
|
|
Написано: |
2013 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
05.12.2016 |
|
Твір змінено: |
05.12.2016 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4 МБ)
|
|
Опис: |
Берегова Олена
Інтегративні процеси в музичній культурі України ХХ—ХХІ століть: монографія / Олена Берегова. — К.: Інститут культурології НАМ України, 2013. — 232 с. — Бібліогр.: с. 223–230.
ISBN 978-966-2241-34-1
У контексті наукового осмислення інтегративних процесів у новітній музичній культурі України розглянуто декілька визначальних проблемних ракурсів обраної теми, як-от: проблеми творчої особистості й музичної комунікації, європейської інтеграції України та впливу глобалізації на сферу культури і мистецтва. Аналітичним матеріалом монографії є найновіша українська композиторська творчість, панорамно представлена за основними музичними жанрами.
Видання буде корисним культурологам, музикознавцям, викладачам, студентам і аспірантам навчальних закладів культури і мистецтва, науковцям гуманітарного профілю. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ПЕРЕДНЄ СЛОВО.....................................................................................................................................6
ВСТУП.............................................................................................................................................................8
РОЗДІЛ 1. Творча особистість у вимірах нової
соціокультурної реальності.................................................................................11
Інтегративна роль творчих спілок у механізмах державного
регулювання культуротворчих процесів........................................................................13
Виконавські, музично-теоретичні та композиторські школи України
в ХХ сторіччі у формуванні єдиного культурно-освітнього простору............42
Персоналії та специфіка регіонального розвитку виконавських шкіл...................42
Музично-теоретичні школи та парадигма теоретико-практичного синтезу
в мистецтві. Креативний потенціал наукової школи Б. Яворського........................58
Композиторська школа НМАУ ім. П. І. Чайковського
в динаміці процесів культуротворення та міжпоколінних зв’язків.........................70
Творча особистість митця-педагога та її роль в інтегративних
системах школи і гуртка (на прикладі діяльності І. Карабиця).................................82
РОЗДІЛ 2. Комунікація як каталізатор
музично-інтегративних процесів історії та сучасності....................89
Академічне мистецтво в системі сучасної музичної комунікації:
тенденції і виклики часу...........................................................................................................91
Комунікація в музичному виконавстві
як культурологічна проблема.............................................................................................103
Композитор-диригент як феномен музичної комунікації..................................110
РОЗДІЛ 3. Українська композиторська творчість
1990—2000-х років у координатах національного
самовизначення та європейської інтеграції.........................................127
Жанрово-стильові тенденції сучасної української
композиторської творчості..................................................................................................129
Українська опера початку третього тисячоліття
у трансформаційному просторі сучасності..................................................................162
Опера М. Скорика «Мойсей»: художня проекція біблійної
притчі на процеси вітчизняного націєтворення..........................................................166
Ідеї соборності, єдності та утвердження національної
ідентичності в опері-ораторії-балеті І. Карабиця «Київські фрески»....................175
Світовий шедевр у версії сучасного українського майстра................................184
РОЗДІЛ 4. Музична культура України
в соціокультурних реаліях глобалізації....................................................193
ПІСЛЯМОВА..........................................................................................................................................212
ЛІТЕРАТУРА.........................................................................................................................................223
SUMMARY................................................................................................................................................231
З
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|