Олександра Барбалат » Візантійсько-києворуські емальєрні традиції у дизайні сучасних ювелірних виробів України 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Візантійсько-києворуські емальєрні традиції у дизайні сучасних ювелірних виробів України
                
                
        
        
        Стаття 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2020 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            20.05.2021 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            16.11.2023 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                            Файли вилучено з бібліотеки на запит власника авторських прав. | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Art and Design. – 2020. – №2 (10). 
 
 
Дослідження присвячено мистецтвознавчому осмисленню візантійсько-києворуських емальєрних традицій та їх ремінісценції у дизайні сучасних ювелірних виробів України. 
 
Застосовано історико-культурний та художньо-дизайнерський наукові підходи у поєднанні з порівняльним і презентаційним методами. Проаналізовано взаємозв’язок візантійських і києворуських емальєрних традицій та їх вплив на дизайн і творчість майстрів-емальєрів сучасної ювелірної справи України. На прикладі видатних творів візантійського і києворуського ювелірного мистецтва розглянуто їх стилістичні і художні особливості. Виявлено основні принципи формування вимог до дизайну й якості виконання творів мистецтва із гарячою емаллю. Розглянуто стародавні осередки золотарства. Охарактеризовано новітні прийоми роботи із гарячою емаллю, що виникають у процесі трансформації техніки в умовах інтенсифікації виробництва у вітчизняній ювелірній галузі.  
 
Комплексно досліджено взаємозв’язок візантійських і києворуських емальєрних традицій, доведено факт їх впливу на дизайн і виготовлення сучасних ювелірних виробів України. Виявлено та проаналізовано новітні методи роботи з гарячою емаллю, які знаходяться на початковому етапі розвитку у сучасному ювелірному мистецтві України.  
 
Матеріали даного дослідження можуть знайти відображення у написанні навчальних дисциплін, пов’язаних з технікою гарячої емалі в ювелірній справі. Як джерело інспірацій вони можуть бути застосовані у процесі створення нових ювелірних колекцій з гарячою емаллю для якісної презентації українського ювелірного мистецтва у світі.  | 
             
            
                 | 
             
                                 
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |