Георгій Балл » Гуманістичні орієнтири в методології психологічної науки
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Гуманістичні орієнтири в методології психологічної науки
Праця
|
|
|
Написано: |
2007 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
29.08.2021 |
|
Твір змінено: |
29.08.2021 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(617.2 КБ)
|
|
Опис: |
У колективній монографії, написаній науковцями лабораторії методології і теорії психології Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, автори зосереджуються на методологічній стороні гуманістичної орієнтації у психології, розкриваючи вказану сторону у двох взаємопов’язаних аспектах. Перший з них пов’язаний з обґрунтуванням того, що принцип діалогу (ключовий для сучасного гуманізму) має бути поширений на діяльність у методологічній царині. Другий аспект передбачає конкретнішу характеристику діалогічної парадигми – і як засобу відображення сутнісних рис процесів, що їх вивчає й намагається оптимізувати психолог (зокрема, процесів психічного розвитку дитини), і як принципу взаємодії різних теоретичних підходів і настанов, якими він керується у своїй дослідницькій та практичній роботі.
Книга адресується фахівцям у галузі психології та суміжних дисциплін, студентам, які навчаються за відповідними спеціальностями, і всім, хто цікавиться проблемами методології гуманітарного пізнання й гуманістично орієнтованої діяльності – наукової та практичної. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова
ЧАСТИНА 1. РАЦІОГУМАНІСТИЧНА ОРІЄНТАЦІЯ У ПСИХОЛОГІЇ
1.1. Методолого-психологічні роздуми у гуманістичному контексті
1.2. Гуманістичний потенціал діяльнісної парадигми
ЧАСТИНА 2. ДІАЛОГІЧНА ПАРАДИГМА У ПСИХОЛОГІЇ
2.1. Головні риси і перспективи розбудови діалогічних підходів та процедур у психології.
2.2. Концепція внутрішнього мовлення як осереддя методологічних перетворень вікової та педагогічної психології в контексті діалогічної парадигми
2.3. Чи є творчість атрибутом особистості? (Спроба реалізації діалогічного дискурсу в
теоретичних людинознавчих студіях)
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|