Тетяна Бахтіарова » Поетична творчість М. Вінграновського 60-80-х років
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Поетична творчість М. Вінграновського 60-80-х років
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2007 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.08.2025 |
|
Твір змінено: |
24.08.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(500 КБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертаційного дослідження – означити й схарактеризувати
концептуальні основи поетичної творчості М.Вінграновського як цілісної
художньої системи, простежити еволюцію його мотивно-образної сфери
впродовж 60-80-х років ХХ століття.
Мета дисертаційного дослідження передбачає вирішення таких завдань:
- охарактеризувати основні тенденції суспільно-культурного процесу
1960-х років та ознаки літературного новаторства шістдесятників;
- простежити рух домінантних мотивів і образів, увиразнення
національного та філософсько-психологічного начала в ліриці М.
Вінграновського з погляду втілення в них поетичної моделі буття;
- виявити елементи автобіографізму в художньому світі митця;
- визначити періодизаційні віхи і проаналізувати поглиблення
людиноцентричної концепції та індивідуального стилю М.
Вінграновського в контексті змінних історичних обставин і
поетичного дискурсу 1960-1980 р.р.;
- дослідити специфіку кольороназв у творчості М.Вінграновського;
5
- розглянути рецепцію та оцінку критики й літературознавства
поетичної творчості М.Вінграновського в різні часові періоди другої
половини ХХ століття і до сьогодні. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. Поетична творчість М.Вінграновського в контексті
літературно-мистецьких тенденцій шістдесятих років ХХ століття................10
РОЗДІЛ 2. Поезія М.Вінграновського 70-х років. Поглиблення
філософсько-психологічного змісту художніх мотивів та образів
у збірках „Поезії” (1971), „На срібнім березі” (1978)........................................84
РОЗДІЛ 3. Поезія М.Вінграновського 80-х років.
2
Домінантні мотиви та образи збірок „Київ” (1982),
„Губами теплими і оком золотим” (1984) як концептуальні основи
творення світу гармонії.......................................................................................134
ВИСНОВКИ.........................................................................................................189
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................194
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|