Олег Баган » Художнє слово і національне буття: статті про методику навчання літератури в школі
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Художнє слово і національне буття: статті про методику навчання літератури в школі
Не визначено
|
|
|
Написано: |
2021 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
27.10.2023 |
|
Твір змінено: |
27.10.2023 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.3 МБ)
|
|
Опис: |
Баган О.
Художнє слово і національне буття: статті про методику навчання літератури в школі / О. Баган. Дрогобич: Редакційно-видавничий
відділ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. 334 с.
ISBN 978-966-384-367-4
У книзі представлені студії на різноманітні теми щодо
викладання художньої літератури в школі, об’єднані спільною
проблематикою національного виховання. Автор пропонує
низку концептуальних поглядів методичного, націософського,
теоретико-літературного змісту, яку змінюють усталені уявлення
про значущі етапи розвитку української літератури і становлення
її знакових особистостей.
Видання рекомендується насамперед учителям української
мови і літератури, літературознавцям, учням гуманітарних ліцеїв,
широкому колові шанувальників українського слова. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Роксана Харчук. Кілька слів для зачину (замість передмови) ............. 5
Роздуми над новою програмою з української літератури
для 10–11-х класів .................................................................................... 7
Інтерпретація творчості поетів-неокласиків у школі ........................... 53
Як трактувати творчість Євгена Маланюка в школі
(Спроба цілісного підходу) ..................................................................... 77
Історіософські акценти в поезії Петра Скунця (можлива концепція
викладання у школі творчості найбільшого закарпатського поета
ХХ століття) .............................................................................................. 113
Як вивчати літературу соціалістичного реалізму в школі?
(Частина 1) ............................................................................................... 125
Як викладати літературу соціалістичного реалізму в школі?
(Частина 2) ............................................................................................... 145
Літературний романтизм: ідеологія, естетика, стиль ........................... 174
Реалізм у літературі: ідеологія, естетичні засади, стиль ...................... 204
Яке місто зобразив Іван Франко в романі «Перехресні стежки»?
або Ще раз про genius loci літературного Дрогобича ........................... 257
Микола Євшан про негативні національні комплекси українства:
критика народництва і провінціалізму в культурі
(До теми ідейно-національного виховання на уроках української
літератури) ............................................................................................... 273
Парадоксальний інтелектуал на перехрестях доби (Літературний
критик Михайло Рудницький і його вплив на художні уявлення
українців ХХ століття) ............................................................................ 296
Спокуси й пастки літературної критики (Про роль і функції
літературної критики) ............................................................................. 320
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|