Христина Астапцева » Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр.

Стаття
Написано: 2019 року
Джерело: nbuv.gov.ua
Розділ: Часописи
Додав: kristella
Твір додано: 08.07.2021
Твір змінено: 08.07.2021
Завантажити: pdf див. (1.7 МБ)
Опис: Охарактеризовано рекламні оголошення товарів іноземних брендів для споживацької жіночої аудиторії у львівській щоденній газеті «Новий Час» за 1930-ті рр.
Здійснено порівняльну характеристику українських оголошень із їхніми американськими та польськими аналогами і виявлено прямопропорційну залежність між
ними. Також було синтезовано креативну складову маркетингової політики зарубіжних брендів продовольчих товарів, споживчою аудиторією яких були і залишаються жінки.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.