Христина Астапцева » Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр.
Стаття
|
|
|
Написано: |
2019 року |
|
Джерело: |
nbuv.gov.ua |
|
Розділ: |
Часописи |
|
Додав: |
kristella
|
|
Твір додано: |
08.07.2021 |
|
Твір змінено: |
08.07.2021 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.7 МБ)
|
|
Опис: |
Охарактеризовано рекламні оголошення товарів іноземних брендів для споживацької жіночої аудиторії у львівській щоденній газеті «Новий Час» за 1930-ті рр.
Здійснено порівняльну характеристику українських оголошень із їхніми американськими та польськими аналогами і виявлено прямопропорційну залежність між
ними. Також було синтезовано креативну складову маркетингової політики зарубіжних брендів продовольчих товарів, споживчою аудиторією яких були і залишаються жінки. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|