Христина Астапцева » Феномен журналістики моди у дискурсі львівської преси (1853-1939 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Феномен журналістики моди у дискурсі львівської преси (1853-1939 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2021 року |
|
Джерело: |
scc.univ.kiev.ua |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
kristella
|
|
Твір додано: |
01.01.2023 |
|
Твір змінено: |
01.01.2023 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4.2 МБ)
|
|
Опис: |
У дисертації вперше в українському пресо- та журналістикознавстві представлено системне дослідження становлення української журналістики моди як соціокультурного феномену в національному історичному наративі.
Журналістика моди (fashion-журналістика) формує суспільну думку про моду, оцінює й прогнозує соціальну значущість конкретного явища моди.
У рамках дослідження виявлено періодичні видання для жінок і тематичні
газетні шпальти, де публікувались матеріали про моду, складено їх
реєстр та опрацьовано бібліографічно, що закономірно знайшло реалізацію
в покажчику публікацій про моду у жіночій пресі Львова (1853–1939 рр.). |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ТОМ 1
ВСТУП……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………20
РОЗДІЛ 1. Історіографія та методологічні засади дослідження……………30
1.1. Історіографія проблеми і джерела дослідження………………………………………30
1.2. Демаркація понять «журналістика моди»
та «жіночий часопис»……………………………………………………………………………………………………………………38
1.2.1. Жіночий часопис у ретроспективі:
теоретичні та практичні аспекти………………………………………………………………………………………38
1.2.2. Журналістика моди: концепція генези жанру…………………………………………50
Висновки до Розділу 1…………………………………………………………………………………………………………………67
РОЗДІЛ 2. Характеристика видань у контексті жіночого руху…………………71
2.1. Читацька аудиторія……………………………………………………………………………………………………………71
2.2. Вплив фемінізму на розвиток жіночої преси………………………………………………74
2.2.1. Русофільські часописи для «благородних дівчат»
та «поважних дам»……………………………………………………………………………………………………………………………79
2.2.2. Часописи для русинок-феміністок……………………………………………………………………94
2.2.3. Культурно-мистецькі часописи для інтелігенток……………………………123
2.2.4. Тематичні шпальти для жінок у газетах…………………………………………………136
Висновки до Розділу 2………………………………………………………………………………………………………………154
РОЗДІЛ 3. Репрезентація журналістики моди в дискурсі
міжвоєнного Львова………………………………………………………………………………………………………………………158
3.1. Жіноча преса як трибуна світових тенденцій моди……………………………158
3.1.1 Вікторіанська епоха……………………………………………………………………………………………………160
3.1.2. Епоха ар-нуво…………………………………………………………………………………………………………………166
3.1.3. Епоха ар-деко…………………………………………………………………………………………………………………173
3.1.4. Епоха пізнього ар-деко…………………………………………………………………………………………177
3.2. Промоція та реклама………………………………………………………………………………………………………196
3.3. Гендерне питання у журналістиці моди…………………………………………………………216
3.4. Уявлення львівських журналістів про феномен моди…………………………222
3.4.1. Започаткування львівських показів моди………………………………………………236
3.4.2. Становлення журналістики моди як конвергентної форми
громадської літературної діяльності…………………………………………………………………………244
Висновки до Розділу 3………………………………………………………………………………………………………………255
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………………………………………………………………………………259
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………………………………………………………266
Додаток А. Список публікацій здобувача за темою дисертації……………312
Додаток Б. Акт впровадження результатів дисертаційної роботи………318
ТОМ ІІ
Додаток В. Матеріали до бібліографії журналістики моди…………………1-296
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|